יום ראשון, 9 בינואר 2022

מהיום מנקים ומתחזקים את הבית רק עם תכשירי חברת sag

 


השבוע נחשפתי לראשונה למוצרי חברת SAG המציעה פתרונות מקצועיים לניקוי, הגנה, תחזוקה ושימור. החלטתי להתנסות. במערכת זוגיות של 40 שנה עם בעלי, אני גם למודת שיפוצים. לבעלי יש תחביב שלא רשום באף ספר חוקים: הוא אוהב לשפץ! לשבור! להזיז קירות, להחליף ריצוף וחיפוי למרוח רובה ולשייף את הכל באבק לבן סמיך!!! ומה שקורה בשיפוץ כידוע לכם... יש המון לכלוך! 
חברת SAG CHEMICAL SYSTEMS LTD מהווה את חוד החנית הישראלית בתחום המחקר, הייצור והפיתוח של מוצרי ניקוי, הגנה, שיקום ותחזוקה של מגוון תשתיות, ביניהן מערכות חיפוי, ריצוף טבעי ריצוף מלאכותי.
החברה מציעה פתרונות ייחודיים עבור לקוחות פרטיים, מתחמי מסחר, חברות בנייה, מפעלי תעשייה, בתי חולים ומוסדות, תוך הקפדה על התאמה אישית בין חומרי הגלם של המבנים לבין המוצרים המותאמים.
מוצרי החברה כוללים מוצרים לטיפול, ניקוי והגנה על תשתיות בתוך המבנה ומחוצה לו לאחר ובמהלך הבנייה או שיפוץ. יישום החומרים נעשה בצורה קלה , יעילה ובטוחה תוך מתן דגש על שמירה על התשתית וסביבת העבודה .


זה נכון שיש בשוק המון מוצרי ניקוי מצוינים שעושים את העבודה במקרים של לכלוך, כתמים רגילים, אך אין עוד מוצרי ניקוי מקצועיים  כמו sag שמנקים בדיוק, בעוצמה , במהירות ויעילות וללא כל חשש לפגיעה בתשתית.
הטכנולוגיה שפיתחו בחברת SAG פועלת באופן ייחודי וממוקד לפירוק הכתם והלכלוך בקלות, ביעילות ועם אחראיות מלאה לתוצאות ולשמירה על התשתית הקיימת. למבחר פתרונות לחצו כאן.

ואם כבר ניסיתם כל כך הרבה מוצרים שעלו לא מעט כסף ולא באמת עשו את העבודה... יש לכם כאן הזדמנות להשקיע פעם אחת ולקבל מוצר שעובד.
בSAG מקפידים לעבוד ביסודיות ומסירות מכל הלב, מבטיחים לפתור בעיות באופן יצירתי ומקצועי, ביושר ובו זמנית להיות מובילת דרך בשיקום ואחזקה של מגוון תשתיות. אז מי צריך יותר מזה?
אני כבר הסכמתי לשפץ!! 

מבחר מגוון של מוצרים הגיעו להתנסות ואני שתפתי את בעלי בחגיגה והתחלנו לנסות את כולם.

אבן הקסם היתה הראשונה שנכנסה אצלי לפעולה.  כבר חודשים שאני מחפשת את הפתרון שיכניס לשיש הקיסר הלבן במטבח שלי את הברק והחיים שנלקחו ממנו בשל עבודה ושימוש רב. ניסיתי תכשירים ואף לא אחד מהם הצליח להשביע את רצוני ולהניח את דעתי. כשהתחלתי לקרצף עם אבן הקסם גם התחלתי לראות תוצאות.
MagicStone - אבן הקסם עשויה מחומרי מחזור אקולוגיים, בצפיפות גבוה, אינה מכילה רעלים ואינה מזהמת. כאשר מתקיים החיכוך בין התשתית המטופלת לאבן, האבן תסיר את הכתם או הלכלוך ללא כל פגיעה בתשתית המטופלת. באמצעותה ניתן לנקות ולחדש אסלות ולהסיר את כל האבנית שהצטברה והלכלוך. לנקות ניקוי כתמי חלודה מאריחי גרניט פורצלן וקרמיקה, שיש קיסר,(בשבילי!!! ) אבן גרניט פורצלן. להרחיק שאריות שומן שרוף, לחדש סירי נירוסטה לנקות שאריות של צבע מאריחים, וכתמים שונים מקרמיקה, הסרה וניקוי שאריות של סיליקון. ניקוי וחידוש כלי עבודה, מתאים גם לעבודה בסביבת מוסך. ניקוי מיכון תעשייתי חקלאי. בקיצור- כשמה כן היא! אבן קסם. ואני הסרתי את העטיפה והתחלתי לנקות כל מה שהעין שלי לא סבלה לראות. 




את תכשיר ניקוי החלונות לא הצלחתי להסיר מהיד. הוא מצא חן בעיני ברמה שכל מה שרק יכולתי- הברקתי וניקיתי מרוצה עד אין סוף מהתוצאה- החלונות, המראות, הוויטרינות הכל הפך נוצץ ומבריק. קחו לכם את crystal shine cs500 - התכשיר לניקוי והברקת חלונות ומראות. הוא מתייבש במהירות שיא, דוחה אבק וטביעות אצבע, מעניק ברק קריסטלי וניחוח של ניקיון מושלם, מתאים לניקוי שמשות הרכב, מתאים לניקוי והברקת כיריים מזכוכית ואינו פוגע באלומיניום.


גם ניקוי המזגנים הוא משימה בלעדית של בעלי. מידי פעם הוא מפרק את המסננים, שוטף במים, מייבש בשמש ומחזיר למקום. אלא שהחיים יכולים מהיום להיות קלים יותר בזכות Mz200 – מזגנית לניקוי מזגן
בעלי עלה על הסולם וניקה את המזגן מבלי שהיה צורך לפרק את חלקיו. התוצאה- ניחוח וניקיון.
זכרו  לא די בכך לנקות את הפילטרים החיצוניים, אלא גם את המסננים הפנימיים אשר נמצאים מאחורי כיסוי הפלסטיק- הם בעצם אחראיים על טיבו של המזגן. מזגנית מנקה במהירות וביעילות את סוללות המזגן מלכלוך, עובש ובקטריות, מחטא ומשמיד חיידקים, משפר את יעילות המזגן, מנטרל ריחות רעים והוא כלכלי לניקוי כלל המזגנים בחלל הבית.


אני לא אוהבת אבנית. הצטברות של אבנית במקלחונים ובברזים נותנת לי תחושה לא טובה ולכן אני מתמודדת איתה שוב ושוב באמצעות חומץ מאז שהגיע לידיי MK105 מסיר אבנית מקלחונית הפכו המקלחון והברזים בכל הבית לחדים. התזה סיבון וניגוב והתוצאה מושלמת. 

מדף הקיוסק בדלת המקרר צבר אבנית והיום הוא מבריק.
אחרי...


עם מסיר השומנים האקולוגי נכנסתי ישר למטבח. תבניות התנור שכבר צברו שומן שלא התנקה ודפנות הטוסטר אובן בקשו ממני את תשומת הלב ואני ריססתי GR905- מסיר שומנים אקולוגי שפשפתי, וניגבתי עד לתוצאה הנקייה. גם  לכם יכולים להיות חיים קלים ונוחים יותר כי SAG  מאפשר לי הכל.



 

כולנו שוטפים רצפה ומצפים למראה בוהק, זוהר ונקי לאורך זמן. כבר ניסית ניחוחות וסוגים של תכשירים לשטיפת רצפות ואף פעם לא זכרתי את עצמי מרוצה מהתוצאה. ואני אומרת לא מרוצה אני מתייחסת לניחוח שנשאר אם בכלל ולברק. השבוע שטפתי את הבית בנוזל ניקוי רצפות Sc003 - sag&clean 
וחיוך גדול נותר על פני... הניחוח נותר גם שעות אחרי.



את תכשיר 
OV106-מסיר ומשמיד עובש וטחב, אינני צריכה באופן בהול כי הבית שלי אינו סובל מעובש ולא מטחב. הקפדה על אוורור נכון גם בימי החורף וצביעת קירות המקלחות בחומר נגד פטריות בזמן השיפוץ, עושים את "העבודה" וכל שנותר לי הוא לנקות עם את מגרת מכונת הכביסה שתמיד זקוקה לחידוש. 
OV106 מסיר כתמי עובש מאמבטיות, חרסינה, קרמיקה, פלסטיק, משמיד חיידקים בטיפול מהיר ויעיל
עוד ניתן לנקות את הגומי ומיכל הנוזלים של מכונות הכביסה. 


בכל הבית שלי יש רובה. ברצפות, בחיפוי במטבח ובכל מקום ששופץ כאן בעשורים האחרונים וקיבל מראה מושלם בזכות הרובה. באמצעות deep clean 700- ניקוי וחידוש רובה (פוגות) הרחקתי כתמים קטנים שנוצרו על גרנט הפורצלן בכניסה לבית. בשונה מחומצות אחרות deep clean 700 הינו חומר עם רגישות גבוהה ומותאם בדיוק לניקוי הפוגות. התכשיר מצוין לניקוי רובה מאריחי פורצלן ומתאים לכל האזורים בבית המרוצפים בפורצלן (ברוב הבתים בבית הריצוף הוא מפורצלן). ראו צילום לפני ואחרי הפוגה הפכה לבנה



גם אתם תוכלו ליהנות משפע המוצרים ניקיון הבית בכל בשגרה ובעיקר אחרי שיפוץ לפרטים נוספים היכנסו לאתר SAG ותהינו מקופון הנחה לקניה הבאה. 












ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה