יום רביעי, 27 ביולי 2022

תכירו את כרמים, תכשירי האיפור המינרלי הנושם של ערוגות

 



בתקופה האחרונה אימצתי מגוון רחב של מוצרי טיפוח מבית ערוגות וגם שתפתי אתכם בפוסט אודות התכשירים הנפלאים שאני בוחרת להניח על פני מידי בוקר. 

ערוגות הוא מותג נשי של אסתר לחמן שחזונו ומטרתו להעניק לאישה איכות חיים יומיומית. המוצרים כולם נוצרו מתוך החיים עצמם, מתוך הכרות עמוקה עם צמחי-מרפא ועם הכוח הנשי, מתוך רצון להגיש חומרי גלם טהורים ושלמים, חוויית הניחוחות המרפאים והטקסטורות העשירות במוצרים שלנו מדברים בעד עצמן כשהמטרה להכניס טבע טהור לגוף, להכיר יופי וחיוניות אמתיים בתוכך ולחזק את הקשר העמוק בינינו לבין הסביבה ובנינו לבין עצמנו. 




בימים אלו משיק מותג ערוגות את קולקציית איפור אורגני נושם - כרמים. איפור מינרלי המזין, מטפח ומבליט יופי מבלי לחסום את נקבוביות העור ומבלי להזיק לעורך. האיפור המינרלי מבוסס על חומרים אורגניים וטבעיים, פיגמנטים טבעיים המחמיאים ומדגישים את היופי הטבעי שלך. המגנים על עור פנייך, מזינים ומטפחים אותו, ומבטיחים לך מראה טבעי וזוהר. והכי חשוב 100% יופי טהור, איפור טבעוני, ללא רעלים, פרבנים ומרכיבים סינתטיים.
האיפור האורגני לעומת איפור קונבנציונלי המוכר לכל כמבוסס על רכיבים כימיים כמו טלק (חוסם את נקבוביות העור), פרבנים (משמרים), בשמים ועוד רכיבים שאינם מתאימים לעור הפנים ואף גורמים לו נזק כמו אקנה, יובש, אדמומיות וכו’. האיפור האורגני אינו מכיל רכיבים סינטטיים ומזיקים, אינו חוסם את נקבוביות העור ולכן נקרא גם איפור מינרלי נושם. האיפור אורגני מעניק לעור הפנים בריאות ויופי, תכשירי האיפור מכילים מינרלים ופיגמנטים טבעיים השומרים על העור מפני הזדקנות ונזקי השמש. לתכשירים רכיבים המטיבים עם העור, מזינים ומטפחים אותו.



אחרי שהבנתי שמוצרים הטבעיים הם הנכונים ביותר לעור פני התחלתי להשתמש באיפור המינרלי מסדרת כרמים ואני שמחה לשתף אתכם בהצלחה. האיפור המינרלי Mineral Cosmetics שנקרא גם Clean Cosmetics נועד לא רק למי שמחפשת את הטבעי והאורגני בחיי היומיום, אלא גם לנשים שמעדיפות איפור בריא שיגן על עורן. נשים בעלות מודעות גבוהה לבריאות, ושמירה על כדור הארץ והסביבה. 
שמות תכשירי האיפור בסדרת כרמים מבוססים על שמות יינות מה שנבע מהתחושה החזקה שקיים שיתוף הדוק בין עולם היין הנשיות, הטבעיות והסטייל. BB Cream זכה להיקרא סוביניון, שרדונה ושנין בלאן, הפודרות העדינות הן שמפניה, למברוסקו וקאווה, הסמקים הם היינות האדומים, רוזה, מרלו ושיראז. הליפ-גלוס הוא שרי, והשימר ריזלינג. בדרך זו הצליחו בערוגות לייצר חיבור לטבע, לנשיות, לסטייל ויוקרה. ותודה לאסתר לחמן הנדירה. 

הסדרה כוללת
מספר תכשירים: מוצר הדגל הוא ביבי קרם, BB Cream, שילוב של קרם לחות, מייק אפ והגנה מהשמש, מושלם לקיץ ובמיוחד לנשים הממהרות בבוקר, שמים רק קרם אחד וזהו. הוא מגיע בשלושה גוונים, כך שכל אחת תמצא את הגוון הנכון לה.
עוד בסדרה מסקרה, ליפגלוס ב-3 גוונים, פודרה במנעד צבעים עם תוספת הגנה מהשמש, שימר ב-2 גוונים, סומק ב-3 גוונים. המבחר הגדול של הסמקים והשימרים עשיר במיוחד ויכול לשמש כצללית עדינה שמתמזגת לטוטל לוק עדין.


ארבעה תכשירים נהדרים הגיעו להתנסות
פודרה אורגנית נושמת עם הגנה מהשמש, ללא חסימה של נקבוביות העור, סופחת שומניות, מקבעת את האיפור ויוצרת מראה עור אחיד ומט. משתלבת באופן מושלם עם העור ומתפזרת באופן שווה בכל חלקי הפנים
מנטרלת מראה שומני מבלי לסתום נקבוביות ולגרום לפצעונים.
מכיל חומרי גלם טהורים המעניקים צבע טבעי לעור, מזינים ומטפחים אותו בו זמנית. מועשר בויטמין E השומר על לחות העור, נוגד חמצון ומגן על העור מנזקי הסביבה וקרני השמש. מכיל חומרים טבעיים ואורגניים בלבד ללא משמרים וכימיקלים ולכן מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש במיוחד.
שלושה גוונים לפודרה: שמפניה - בהיר, קאווה - בינוני, למברוסקו - כהה

אני בחרתי את הגוון הבינוני. הוא הגיע באריזה הורסת, מהממת. הפודרה נותנת כסוי מט, עדין, נמרחת בקלות ובאחידות מה שמעניק גימור מושלם. 






שימר אבקתי אורגני 
אבקת שימר אורגנית להארה טבעית של הפנים. משתלבת בטבעיות עם עור הפנים ומוסיפה זוהר וקסם מומלץ להניח על האזורים הגבוהים בפנים, על עצמות הלחיים לכיוון הרכות, מעל עצם הגבה, על גשר האף וקצה האף.
השימר מגיע בשני צבעים, ריזלינג ואלברינו
מודה שזו הפעם הראשונה שאני משתמשת בשימר. עשיתי זאת בעדינות יתרה ואהבתי את התוצאה. השימר  מושלם, הוא משדרג את האיפור ונשאר לאורך זמן. 

סומק אבקתי אורגני המשתלב עם העור ומעניק גוון עדין ומראה טבעי לתפוחי הלחיים. מכיל חומרי גלם טהורים המעניקים צבע טבעי לעור ומזינים ומטפחים אותו בו זמנית.
מכיל חומרים טבעיים ואורגניים בלבד. אינו מכיל משמרים, מבשמים וכימיקלים ולכן מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש במיוחד. מגיע בשלושה גוונים טבעיים: רוזה, מרלו שיראז.
אני לא יוצאת מהבית ללא סומק! עפתי על מרקם הסומק הוא ממש קטיפתי ונעים, נמרח בקלות, מדגיש בעדינות ושומר על מראה טבעי. הבטיח ומקיים. 

שפתון לחות עם הגנה מהשמש בעל צבע טבעי עם ברק עדין. מעניק לחות וצבע לשפתיים, מגן מיובש וסדקים. מכיל סרום חומצה היאלורונית להענקת נפח עדין וטבעי לשפתיים וחמאת שיאה המעניקה לחות והזנה לשפתיים. מכיל חומרי גלם טהורים המעניקים צבע טבעי לעור ומזינים ומטפחים אותו בו זמנית.

אני בחרתי את גוון שרי הוא קצת יותר בהיר ומתאים יותר לאופי והסגנון שלי. הליפגלוס נמרח בקלות, שמר על לחות טובה והכי חשוב לא נמרח! 

מתוך הכרותיי עם המותג אני מניחה שעם הזמן יפתחו מנעד רחב יותר של צבעים וגוונים ונוכל לגוון במראה ובתוצאה. לפרטים נוספים אודות ערוגות הכנסו לאתר, לדף הפייסבוק' ולאינסטגרם



ARUGOT ערוגות |קוסמטיקה טבעית
Organic wellness
Organic vegan skincare | Naturall wellness
050-224-9600





















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה