יום שבת, 8 ביולי 2017

לא יכולתי להפסיק ולצחוק


אנחנו לא צוחקים מספיק ביום יום שלנו! זו עובדה שקשה לחלוק עליה. מדענים טוענים שהצחוק מחזק את המערכת החיסונית ומוריד את לחץ הדם. הוא משחרר אנדורפינים וכימיקלים שגורמים להרגשה טובה, מרגיעים את התחושות השליליות, נלחמים בדיכאון ומורידים חרדה. - יש משהו בקהל שלא מכיר את התופעות שאני "מדברת עליהם"? שיקום!!! 


במוצאי שבת חם ולח מתמיד דקות לפני שאני אורזת מזוודה ועושה את דרכי אל מעבר לים, הרגשתי את הצורך להטעין את עצמי בישראליות אמיתית ויותר מכל לשחרר קצת אנדרופינים, וכימיקלים לטובת המערכת החיסונית.







הבחירה הפעם: צמד הקומיקאים הענק, החוגג 20 שנות זוגיות במה, כוכבי התוכנית "ארץ נהדרת", 
אלי פיניש ומריאנו אידלמן, שמציגים מופע מצחיק ובלי גבולות עם מגוון דמויות, אלתורים וקטעי נונסנס
שיתוף הפעולה עם הקהל "הביא  לערב שלא הפסקתי לצחוק










כהרגלי הקדמתי להגיע למועדון גריי - הבית של ההופעות החיות ביהוד, ותיישבתי בשולחן הכי קרוב לבמה.
בסופו של הערב הזה זכיתי למופע מגלגל מצחוק עד דמעות של שמחה.
אוהבת אותם. הם כשרונים מצחיקים. החויה בגריי מעניקה לערב הזה את השילוב המוצלח של אינטמיות, מפגש חברים וארוחה קלה ההופכים לבילוי המושלם. 

מאז הוקם  מועדון הגריי ביהוד במטרה לפתח ולקדם את חווית התרבות באזור, הוא שב ומארח את מיטב האומנים, סטנדאפיסטים, הצגות ומופעי ילדים והמרצים בישראל תוך הקפדה על תוכן איכותי, מגוון ותוסס לטובת כל סוגי הקהל






כבר הייתי בגריי בעבר פעמים מספר ואני שמחה לשוב בכל פעם מחדש וליהנות מבילוי חברתי -תרבותי-קולינארי המשלב תפריט עשיר, בר מגוון והופעות שנשארות איתי עוד ימים אחרי. 


יש משהו שאני מאוד מתחברת אליו בישיבה האינטימית סביב שולחנות צפופים, קרוב לאומנים שעל הבמה מה שהופך את החוויה הזו לכייף גדול.

באנו לגריי לחגוג עוד יום הולדת וזו מסורת שאני בוחרת לעצמי זו השנה השלישית! 







הכנסו לרשימת המופעים במועדון גריי 
טלפון: 03-6565222
פקס: 03-6565223
דוא"ל: graymusicbar@gmail.com
כתובת: החרושת 2, יהוד






ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה