יום ראשון, 23 ביולי 2017

מותג פיוריטנ'ס פרייד Puritan’s Pride עכשיו בישראל.





בתא המשפחתי שלי אנו צורכים תוספי תזונה, ויטמינים ותכשירים טבעיים לשיער מבלי שנתפשר על מרכיביהם.

מאז שהבת שלי נאלצה לעבור לשימוש בשמפו שמן עץ התה מטעמים של רגישות בעור הפנים, קשה היה לה למצא את המוצר המתאים ובסופו אתרנו מוצר מועיל שנמכר בחנויות בודדות בלבד שהגישה אליהן מצריכה נסיעה וביטול זמן מיותר. 
השבוע כשגלתי לראשונה באתר Puritan’s Pride הישראלי וסקרתי את ההיצע אתרתי מיד את השמפו והוספתי לעגלת הקניות. 






בשנים האחרונות הולכת וגוברת בציבור המודעות לצריכת תוספי תזונה ומוצרי בריאות איכותיים. הישראלים כבר אינם מוכנים להתפשר ולשלם על בלעדיות של מותגים ואתרים מקוונים בארץ מה גם שהחיפוש באתרי למרות שלרוב הוא זול יותר, הופך לעיתים מתסכל בשל התארכות זמן המשלוח, אובדן חבילות, תנאי הובלה לקויים ודואר ישראל שקרוב לדעתי לפשיטת רגל, כי אני כבר מזמן התייאשתי .

בימים אלו הגיעה לישראל הבשורה.  המותג Puritan’s Pride פתח אתר ישראלי של המותג בארץ והוא מנגיש את שוק הויטמינים ותוספי התזונה לצרכן הישראלי באופן שיעניק גם לנו חווית קנייה בסגנון אמריקאי.  הבשורה מחיר נמוך והאספקה המידית.







Puritan’s Pride הוא מותג ותיק ששמו ואיכותו ידועים בכל העולם בזכות ההקפדה הבלתי מתפשרת בכל שלבי הייצור והשיווק, הקפדה על שימוש בחומרי גלם העומדים בדרישות איכות מחמירות ובתנאי ייצור נאותים (GMP) בלבד, שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר של ייצור ופיתוח בעשרות אתרי ייצור מתקדמים ברחבי ארה"ב, מערך בדיקות קפדני ומחמיר  בו כל המוצרים מבית Puritan’s Pride עוברים בדיקות ומבחני איכות מחמירים ביותר, על מנת להבטיח השפעה מיטבית, איכות ובטיחות מרביים, לצד אריזה  בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, המאפשרות שמירה על טריות ואיכות תוספי המזון, להיכן שיישלחו בעולם.

Puritan’s Pride הינה זרוע המכירה הישירה של ענק תוספי המזון NBTY  -Natures Bounty והיא המותג היחיד של היצרן שאינו עובר דרך חנויות או מפיצים, נמכר ישירות לצרכן מה שמאפשר מכירתו במחירים תחרותיים. 














באתר המותג Puritan’s Pride שיטת השיווק היא מהיצרן לצרכן. השיווק הישיר של הוויטמינים, המינרלים ותוספי התזונה הנמכרים כאן, הם במחיר הנמוך ביותר בארץ, ישירות מהיצרן, במשלוח מהיר ממחסני החברה בישראל.
בזכות רמת המחיר התחרותית והאיכות חסרת הפשרות, הפך Puritan’s Pride להיות המותג המוביל בארה"ב. בשלב ראשון ישווקו בארץ כ-60 מוצרים מבית  Puritan’s Pride באמצעות האתר בהמשך מתכננת החברה להרחיב את ליין המוצרים.
דומה כי כניסתו לארץ של המותג האמריקאי הגדול הידוע במחיריו התחרותיים עומדת לחולל מהפכת מחירים בשוק הויטמינים ותוספי התזונה בישראל שעד היום נתפס כשוק של מוצרי יוקרה. 



מתוך הרכישה שלי




ואני נכנסתי לאתר, בחרתי מוצרים, הוספתי לעגלה, שלמתי ובחרתי שליח עד הבית - כי בקניה מעל 190 שקל המשלוח בחינם, קבלתי מספר הזמנה כשלמחרת היו המוצרים ביד. 










לבחירתכם הקטגוריותויטמינים, אומגה וחומצות שומן חיוניות, צמחי מרפא ותוספי תזונה, מינרלים וחומצות אמינו המיועדים לתת מענה בתחומים השונים: אנמיה, אנרגיה ועייפות, דרכי השתן, הריון, זכרון וריכוז, כולסטרול, לב, לחץ דם, מערכת חיסון, מצב נפשי ושינה, סכרת, עיכול, ראיה, משקל, עצמות וסטיאופרוזיס, שיער עור וציפורניים ותפקוד מיני. 

אל תתפשרו על מחירים לא הוגנים ובטח שלא על תחליפי מוצרים באיכות טובה פחות. 
הכנסו לאתר המותג Puritan’s Pride  
ושובו לספר לי כמה יעיל ומועיל היה התהליך והמוצר.













ריקי ברוך 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה