יום רביעי, 26 ביולי 2017

עברתי לפרוביוטיקה של nutri D



בתקופה האחרונה אני נוטלת את תוספי התזונה של nutri D וביניהם כורכומין terra, פרוביוטיקה ואומגה 3.
הקפדה על אורח חיים בריא ופעילות גופנית שלי ושל כל הבוגרים בתא המשפחתי שלנו, מקבלת השלמה נכונה לגוף בצורת כמוסות המספקות את מה שהמזון למרות היותו מאוזן, טרי ונטול מוצרים מעובדים, עדיין זקוק לחיזוק.







כולנו כאן נוטלים את פרוביוטיקה של nutri D  כי היא מרוכזת וחזקה- 25 מילארד חיידקים ידידותיים טובים, מעשרה זנים שונים של חיידקים פרוביוטייים, (זכרו היוגורט אינו מספק את זה לעולם!!! ) כל קפסולה היא בציפוי הגנה לספיגה מייטבית ועיכול ופירוק נכון !
עוד אציין  הפרוביוטיקה של nutri D בתוספת FOS שתפקידו לאפשר השתרשות ושגשוג אופטימלי של החיידקים בגופנו. התוסף מומלץ הן עבור אנשים הנוטלים אנטיביוטיקה לאורך תקופה , הן עבור אנשים הנוטלים תרופות נוגדות חומצה והן עבור כל מי שסובל מבעיות עיכול שונות כמו צרבות, כאבי בטן, גזים, נפיחויות, שלשולים ועצירויות. 







למי שאינו בקיא בחשיבותה של הפרוביוטיקה לגופנו אוסיף שהיא מומלצת לתמיכה כללית בתפקודה השוטף של מערכת העיכול, מסייעת בשיקומה של מערכת העיכול, מסייעת בחיזוקה של המערכת החיסונית ותורמת לשמירה על פלורת מעי מאוזנת. 










למי שנוטל אומגה 3 באופן קבוע אין לרגע ספק בתרומתה הרבה לבריאות הגוף. אנו שומעים על חשיבותה והיא עלתה לתודעה לנוכח החסר שנוצר בגופנו משלם בשל חיינו במאפייני העולם המודרני. מחסור תזונתי מוביל לשיבוש תהליכים ביוכימיים ופיזיולוגיים רבים המתרחשים בגוף. דלדול מאגרי האנרגיה מחייב אותנו לצרוך אומגה 3 ממקור חיצוני בכדי לשמור על איזון.
חברת נוטרי די פיתחה הרכב ייחודי של אומגה 3 המכיל בתוכו שמן דגים מרוכז- מקור עשיר לאומגה 3 וחומצות שומן חיוניות נוספות.אומגה 3 בעלת מרכיב מבני קריטי במערכת העצבים שלנו.


גופנו זקוק לחומצות שומן שאמורות להגיע בתפריט מאוזן לגופינו. בכדי שהגוף ישמור על איזון ויהנה מכל אותם יתרונות שחומצות השומן האלה מספקות, הוא חייב לקבלן בכמות מסויימת. את האומגה 3 אנו מקבלים בעיקר ממזונות הגדלים בים כמו דגים ואצות. אלא שלא כולנו, למשל אני, מקפידים לאכול את אותם מזונות על בסיס קבוע, תוסף חיצוני איכותי קריטי לשמירה על איזון זה. הקפדה על כמות אופטימלית של אומגה 3 בגוף, מסייעת לשמור על בריאותו וחוסנו מפני מחלות כרוניות שונות.


למה אומגה 3 ?
היא חיונית לנשים הרות ומניקות, זאת משום שהיא חשוב להתפתחות הילד.
מסייעת לשמור על תפקוד תקין של מערכת הראייה.
מפחיתה את הסיכון לקרישיות יתר של הדם.
מסייעת למנוע התפתחות של טרשת עורקים ובולמת תהליכים דלקתיים בגוף.
מונעת ומטפלת במצבים של דיכאון ומפחיתה את הסיכון ללקות בשבץ ובמחלות לב.
ומסייעת להפחית משמעותית את רמות השומנים והכולסטרול בדם.



טבע בריא, הינו אתר המתמקד במכירת מוצרי בריאות, צמחי מרפא ותוספי תזונה טבעיים ואורגניים, במטרה להביא לשיפור הבריאות והעשרת איכות החיים.
לרכישה ישירה במחירי מבצע באתר הכנסו לכאן.




ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה