יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

עם "ספר המתכונים המחטבים" את יכולה להחזיר את גופך לאיזון כבר בחגים



מזה שנים שאני ובני ביתי מקפידים על אורח חיים בריא. כבר בצעירותם נחשפו ילדי לתפריט המתבסס על מודעות לתזונה מגוונת ובריאה, בישול נכון, צריכת מזון טרי, דל מלח, דל סוכר ובהתמדה על פעילות גופנית.

אני יודעת ומאמינה שקל להפוך את המודעות לאורח חיים. במפגשים רבים עם עמיתות לכתיבה הן תוהות שוב ושוב איך אני עומדת בפני הפיתויים עמוסי הקלוריות ותמיד קל לי להשיב שאני פשוט לא רואה אותם! 












השבוע נחשפתי ברשת לספר שכותרתו: "ספר מתכונים מחטבים" והסתקרנתי לקרא היש לי עוד מה ללמוד. בפתיחה לספר מביאה אולגה טיטנשטיין בת  ,38הנשואה ואם לשני ילדים צעירים, את סיפורה האישי. למה וכיצד עצרה את ה"מרוץ" כדי "לחשב מסלול מחדש" באופן שהוביל אותה לשינוי בזכותו בנתה את הקימה את best- המרכז לאורח חיים בריא ואת התוכנית לניהול אורח חיים בריא במינימום השקעת זמן. 


ספר המתכונים המחטבים שכתבה אולגה, נכתב כחלק מהתוכנית. והוא מנחה את מי שבוחרת להחזיר את האיזון לגופה כיצד לסדר יומן אכילה טעים ובריא. 
הספר מלמד כיצד להכין מאכלים בריאים וטעימים בשיטה פשוטה, קלה וזולה. קרוב לוודאי שעם הספר הזה תתחילו לחיות בריא ולהיפרד ממשקל עודף ללא השקעת זמן גדולה וללא הוצאות נוספות.










בפרקי הספר הראשונים מביאה אולגה את העקרונות לאורח חיים בריא, ממליצה על סדר וארגון הזמן מראש מה שמוביל למטרה המרכזית - איך מוצאים זמן לאכול ארוחות מסודרות ומאוזנות. 






המתכונים בספר ערוכים לפי ארוחות ומועדי ארוחות: ארוחות ערב בבית, ארוחת סופ"ש וכדומה. המתכונים בספר כשרים, ולצד כל מתכון מופיעים סמלים מיוחדים - מתכון צמחוני, מתכון טבעוני, מתכון ללא גלוטן ומתכון שילדים אוהבים.
בספר הזה תמצאו פרק שלם עם מתכונים לארוחות בדרך: ארוחות מאוזנות ומזינות שנוח לאכול אותן בדרך.  





עוד תמצאו בספר מודל אכילה יומי שמציעה אולגה לנשים העסוקות:
בוקר בדרך: מכינות 5 דקות, אוכלות בדרך לעבודה או מיד כשמגיעות
זו הפעם הראשונה שאני נתקלת במונח ארוחות בדרך, ואודה שאהבתי מאוד בעיקר לנוכח העובדה שאין אותנטי ממנו. 
ארוחת ביניים ראשונה
צהריים: אוכלות בחוץ או מביאות את מה שבישלנו אתמול בערב או בסופ"ש
ארוחת ביניים שנייה
ערב בבית: מכינות 20 דקות, אוכלות בערב ולוקחות למחרת לעבודה






לרכישה ישירה של ספר המתכונים המחטבים עלות 39 שקלים הכנסו לכאן






גם את יכולה להשיב את האיזון לגופך.
שנה טובה
ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה