יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

את חלום המקלחת הבאה שלכם תוכלו לרכוש בנוטלי



אין לי ספק. לא תוכלו להישאר אדישים ברגע שתחצו את דלת פיתחו של אולם התצוגה מעורר ההשראה של קבוצת נוטלי ברחוב הלח"י בבני ברק. 






לטובת מי כמוני שלא הכירה עד עתה.
נוטלי היא היבואנית הישראלית הבלעדית והרשמית של מיטב מותגי שיווק והפצה של מוצרים סניטרים ומטבחי איכות ממיטב החברות בארופה, ובהן חברת הברזים ומקלחות הגרמנית המובילה בעולם 
hansgrohe – Axor, חברת kaldewei גם היא מגרמניה, היצרנית מספר אחת באירופה של אמבטיות פלדה מצופות אמייל, 
חברת אביזרי האמבט מברצלונה Cosmic-Pomd'or, מטבחי היוקרה של  Rationalגרמניה ו- Record איטליה ועכשיו גם FRANKE קונצרן כיורי המטבח הענק משוויץ.





גשם מקומי או מקלחת? 💧



כבר למעלה מ-110 שנים שהנס גרוהה נמצאת בחזית העשייה והפיתוח של עולם האמבטיה והמטבח. החברה הגרמנית הזו, הנמצאת בבעלות משותפת של המשפחה המייסדת ותאגיד Masco האמריקאי, ואשר מייצרת ומפתחת ברזים, מזלפים, ראשי מקלחת, כלים סניטרים ואביזרי אמבט היא החברה המקורית הנושאת את שמו של מייסד החברה (Grohe) עוד משנת 1901. היום, עם מחזור שנתי של מעל מיליארד יורו ויותר מ- 3,500 עובדים בגרמניה ובעולם ועם נוכחות חזקה ב- 144 מדינות, אין עוד חברה המציעה מגוון מוצרים עצום שכזה בפריסה גלובאלית.
הנס גרוהה אחראית על עיצובים פורצי דרך ושיתופי פעולה במותג הבית Axor המלווה ברשימת מעצבים מהשמות הגדולים בעולם ביניהם: פיליפ סטארק, אנטוניו צ'יטריו, רונן וארוואן בורולק, פטריציה אורקיולה ועוד..
עד היום זכתה הנס גרוהה בלמעלה מ- 400 פרסים בינלאומיים ובכללם: פרסי iF, Design Plus ,Red Dot  ועוד. בדירוג ה- iF החברה מדורגת  במקום ה - 11 מבין 2,000 חברות תוך שהיא מקדימה חברות כמו מרצדס, פולקסוואגן ואדידס.
כך הפכה הנס גרוהה לחברה מובילה בתחומה באיכות לצד עיצוב בלתי מתפשר.

Kaldewei
חברת הענק הגרמנית Kaldewei הינה החברה המובילה בעולם בתחום אמבטיות הפלדה והכלים הסניטריים.

החברה המובילה את תחום האמבטיות, מייצרת כבר 100 שנים אמבטיות פלדה מצופות אמייל ובנוסף גם אגניות וכיורים תואמים.

הודות לטכנולוגיה ייחודית ולתהליכי ייצור קפדניים מוצרי החברה הם בעלי העמידות הגבוהה ביותר לשחיקה, חום, שריטות, כימיקלים או כל פגע אחר.

ל Kaldewei  הפועלת ביותר מ 80 מדינות והמעסיקה למעלה מ 700 עובדים ברחבי העולם, מאות פרויקטים ושיתופי פעולה ברחבי העולם, החברה מספקת יתרונות ייחודיים בתחום האמבט  למלונות, בתי חולים, בתים פרטיים ועוד.
עם למעלה מ 120 פרסי עיצוב בהם זכתה ברחבי העולם. מחזור השנתי של החברה מוערך בכ-  350 מיליון יורו בשנה, Kaldewei הינה יצרנית אמבטיות הפלדה הגדולה והמובילה בתחומה בעולם!



Franke
קונצרן כיורי המטבח הענק משוויץ  הצטרף השנה לרשימת המותגים הבינלאומית של קבוצת "נוטלי" הישראלית.
 Franke, הינה חברת הכיורים השוויצרית הגדולה בעולם בעלת מגוון גדול של כיורים הכולל עשרות דגמים, עשויים גרניט או נירוסטה, כיור בודד או כפול, עם או בלי משטחי עבודה. החברה התאימה עצמה לשוק הישראלי וכל הכיורים מוצעים בהתקנה שטוחה, ליישום בקו אחיד עם משטח העבודה ולתחזוקה אופטימלית.

ל Franke 66 חברות ב 40 מדינות ברחבי העולם. המותג שמגלגל למעלה מ- 2 מיליארד יורו בשנה בחר השנה בנוטלי על מנת לעשות את הפריצה בישראל ולהפוך לשחקן משמעותי בתחום כיורי המטבח.




 



 אמבטיית Elipso Duo

יצרנית האמבטיות והכלים הסניטרים הגרמנית Kaldewei  מציגה את אמבטיית Elipso Duo, האמבטיה האובלית באופן הכי מושלם שיש.
קווי מתאר מעוגלים המתעקלים ברכות מעצבים את המשטחים הפנימיים בצורה שמבטיחה נוחות מקסימלית יחד עם הרמוניה מתקתקה.
מעבר למקום הטבילה הגדול המאפשר רחצה נוחה גם לשניים יחד, אמבטיה אליפסו-דואו היא הצהרה ברורה על יוקרה בחדר הרחצה ופינוק מתמשך.
כמו כל מוצרי Kaldewei, גם האמבטיה המיוחדת הזו המעוצבת ע"י קבוצת Phoenix עטורת הפרסים, מיוצרת מפלדה מצופה אמייל, 3.5 מ"מ של איכות ש- 30 שנות אחריות בצידה.










מזלף המצבים המתקדם בעולם SELECT  כפתור קטן חוויה גדולה! 

הרעיון הפשוט של מזלפי ה-  Select בא להעצים את חוויית השימוש במקלחת או במטבח למקסימום האפשרי. את המטרה הזו השיגה חברת הנס -גרוהה, שלא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש על מנת ליצור חוויה ייחודית,  בסדרת ה- SELECT   שהיא ממשיכה ומפתחת במלוא הכוח. 




באמצעות לחיצה קלה ואינטואיטיבית אפשר מעכשיו לפתוח או לסגור את זרימת המים במקלחון או באמבטיה, לשנות את מצבי הזרימה במזלפים ובראשי המקלחת ואפילו לתפעל באלגנטיות את ברז המטבח בשעה שכפות הידיים תפוסות או מלוכלכות. לחצן קטן וחכם המעניק נוחות גדולה
למבנה המכני של מזלף SELECT יש את כל היתרונות של מכניזם אלקטרוני למרות שמדובר בלחצן מכני. זהו לחצן אמין ביותר שבין יתרונותיו- נעילה חלקה ובטוחה, ללא צורך בחיבור לחשמל והכי חשוב אחריות יצרן לשנתיים.

מחיר: 390 ש"ח
לפרטים: "נוטלי" יבואנים בלעדיים של הנס גרוהה בישראל 04-8722304
כמו כן ניתן לרכוש בחנויות הקונספט של נוטלי יבואנית הנס-גרוהה ישראל בבני ברק ובחיפה ובחנויות המובחרות.











את חלום המקלחת הבאה שלכם תוכלו לרכוש בנוטלי. 





ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה