יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

סרום LUMINESE תומך ביכולתו הטבעית של העור להתחדש.




שלא כמו הדורות שקדמו לנו שואף הדור הזה, מייחל ועושה כל שביכלותו כדי לשמר את מראה הנעורים שמן הסתם לא ישובו עוד. שוק הקוסמטיקה, התזונה והרפואה האסטטית על כל ניגזרותיה, מציע מנעד רחב של פתרונות מסוגים שונים המתחרים על תשומת ליבן של הנשים ולא רק.

הסוד הגדול לשמירה על עוד צעיר ורענן טמון בהצלחה לשמר את קצב חידושם של התאים בזכות רכיב הטלומר. ככל שהטלומר שבתא העור יהיה ארוך יותר, כך ישמר קצב ההתחדשותם של התאים. ככל שירבו התאים המתחדשים כך יואט תהליך ההזדקנות.









השבוע נחשפתי למוצרי חברת האנטיאיג'ינג jeunesse חברה עולמית שמוצריה מעודדים מניעת הזדקנות.

חברת jeunesse הושקה בספטמבר 2009 ופועלת כיום בכ-126 מדינות ברחבי העולם.

ג'נס גלובל משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים  המתמקדבשיפור איכות החיים ובא לידי ביטוי במראה החיצוני כמו גם ברמת האיזון התזונתי.
שלושה תחומים עיקריים מהווים את עיקר פעילותה של החברה: אנטי אייג'ינג בהזנה חיצונית, אנטי אייג'ינג בהזנה פנימית ותזונה מתקדמת ובקרת משקל.
החברה מוכרת את מוצריה באמצעות מפיצים עצמאיים ברחבי העולם.



בימים אלו משיקה חברת ג'נס גלובלשני מוצרים שנמצאו כמעודדי התחדשות העור. 



                                                         


סרום לחידוש התאים LUMINESE
מוצר האנטי אייג'ינג הראשון התומך ביכולתו הטבעית של הגוף להתחדש. 


הסרום לחידוש התאים מהסדרה המובילהLUMINESCE  הוא מוצר מהפכני המסייע להפחית מראה הקמטים על העור ובכך להשיב לו מראה בריא וקורן. 

לסרום החדשני נוסחה בלעדית המוגנת בפטנט ואשר אושרה על ידי רופאים ומגובה במחקרים ובבדיקות קליניות. הסרום הינו היפואלרגני, נטול פרבן, מבוסס על רכיבים טבעיים לחלוטין ומכיל מסנן קמטים טבעי, השומר על גמישות ומוצקות העור. מחקר שנערך לאחרונה הראה כי בזכות הסרום לחידוש תאים, 88% מהנשים הראו שיפור במראה הכללי של עורן.

הסרום עוזר לאיחוד גוון עור דהוי ומכוסה כתמים ,נספג במהירות לתוך העור, מחיה את את נוגדי החמצון והוויטמינים ובכך מחדש את רמות הלחות בעור. הסרום מעכב את הופעתם של הליכי הזדקנות באמצעות צמצום הקמטים העדינים וקמטי ההבעה העמוקים ומחיה את עורכם כדי שיחוש יפהפה, צעיר ומוצק.

אופן השימוש: לשימוש מדי בוקר וערב. למרוח כמות קטנה על קצות האצבעות. לעסות באופן אחיד בתנועות מעגליות כלפי מעלה על הפנים ובתנועות כלפי מעלה על הצוואר.

המלצה לקבלת תוצאות מירביות:
יש למרוח את הסרום לאחר ניקוי הפנים עם התכשיר להשבת נעורים LUMINESCE
ולאחר מכן להשתמש בקומפלקס הלחות ליום LUMINESCE וקרם שיקום מתקדם ללילה LUMINESCE.


תכולה : 15 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן : 620 ₪
ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766
להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766  או בדף הפייסבוק של החברה







מיקרו - קרם עוצמתי המסייע לצמצום קמטים ופועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות הבולטים.

המוצר מכיל חומרים פעילים, ביניהם פפטיד מהפכני בשם ארגיירליין, הידוע כמפיק תוצאות משמעותיות בתחום האנטי אייג'ינג, בנוסף מכיל המוצר סודיום ומגנזיום סיליקט, תערובת בלעדית של שני סיליקטים שונים אשר השילוב ביניהם מקדם השפעת מתיחה של העור על מנת להעלים את הקמטים.

הנוסחה של המוצר פותחה בקפידה ומכילה קומפלקס לחות לעור המורכב ממינרלים ומסייע לאיחוד גוון העור. הקרם נספג במיידית לתוך העור ומסייע לצמצום הקמטים בעור, להעלמת מראה עיגולים כהים ונפיחות מתחת לעיניים ולמראה מט, נטול פגמים.

המוצר בעל נוסחה קלילה ונטולת שומן, המחייה את העור, מצמצם למינימום את הופעת הקמטים ודואג למראה נטול פגמים.

לטפוח בעדינות שכבה דקה מאוד על אזורים נבחרים בפנים, להשאיר לח על העור ולא להזיז את הפנים במשך 2-3 דקות עד ייבוש המוצר. בקבוקון אחד מספיק לשניים עד שלושה שימושים.
התוצאות מחזיקות בין 6 ל-9 שעות.

תכולה : 15 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן : 310 ₪
להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766  או בדף הפייסבוק של החברה


     








ריקי ברוך





2 תגובות:

  1. *** יום אחרון למבצע*** להתחיל את 2018 עם ערכת האנטי אייג'ינג המתקדמת ביותר בעולם! http://www.j-cosmetics-israel.com/

    השבמחק