יום שלישי, 8 במאי 2018

פשעי נקמה-הזיקית ספר מתח חדש בהוצאת מדיה 10










מודה שהרמתי גבה מהרגע הראשון שאחזתי בספר והבנתי ששטיינברג הוא שמו של מלך העולם התחתון.
הייתכן? שאלתי את עצמי שלמלך בעולם התחתון יהיה שם אשכנזי כמו שטיינברג?
הייתכן שהידע הכללי שלי מצטצצם לתפיסת העולם שעבריינים גדולים  "מגיעים" רק מהמוצא הספציפי?
כשהמשכתי לקרא התבהרה למולי התמונה ולצידה התסבוכת הגדולה. מארג של שמות שלא התאימו לדיעה הקדומה שלי הפכו להיות חלק מרשימת העבריינים 
המשתייכים בדרך כזו או אחרת למשפחת הפשע והניעו את לב העלילה ששבה והפתיעה ככל שהתקדמה. 










"... בזמן שסיון חיפשה חומר הקשור בדוד שטיינברג, נשמע לפתע פיצוץ אדיר וכל החלונות בבניין הסנגוריה הציבורית התנפצו ועפו לכל עבר,היא נכנסה מיד מתחת לשולחן כדי לא להיפצע. לאחר ששאר חבריה הרגיעו אותה ואמרו שזה נגמר, אך עדיף שלא תסתכל החוצה היא קמה שוב על רגליה ולא התייחסה להמלצות חבריה. סקרנותה משכה אותה דווקה להסתכל למטה לרחוב ואז זה היכה בה.
היה זה הרכב שלה שהתפוצץ, הרכב שקנתה לאחר שחסכה זמן רב עבורו. היא הבינהשזה מסר ברור מדוד שטיינברג "המשוגע". פירושו היה חד משמעי, אל תתעסקי איתי. עכשיו זה הרכב שלך, פעם הבאה זו תהיי את, המסר הדהד בראשה, אך היא החליטה שדווקאכיוון שהם לא רוצים שהיא תהיה זו שתטפל בתיק, היא לא תוותר. היא תלך עד הסוף, לא תיתן להם להפחיד אותה בפיצוצים."

והיא באמת הלכה עד הסוף....



דוד שטיינברג הוא מלך העולם התחתון. זרועותיו שלוחות עד צמרת המשטרה, בתי המשפט ובעלי עמדות מפתח חשובים מסייעים לו לנהל את עסקיו ב"שקט" וללא הפרעות מיותרות. מי שמפריע... משלם! 

בעולם התחתון כמו בעולם התחתון לא בוטחים באיש גם לא בקרוב שבהם ולעולם לא מפנים לו את הגב. 
כששוד התכשיטים מסתבך מגיעות תוצאותיו ההרסניות והנזק שנגרם לו גדול ממה שסבור היה. 
על אף בטחונו שאיש לא יכל לערער את מעמדו והאמונה שהנקמה על מעשיו הקשים מן העבר לא תבוא, נוכח שטיינברג שכבר לא יוכל להתחמק והתוצאות הקשות לא מאחרות להגיע.

לצד כל הרפש היריות, החיסולים והאיומים מביא הכותב סיפור אהבה בלתי אפשרי בין סגנו של דוד לעורכת הדין המצליחה המאיימת עליו. 


שפת הספר קולחת ובהירה. היא משייטת בין רגעי המתח לסיפור האהבה, הרגעים האנושיים לעומת הרגעיים המפתיעים של הדמויות הבאות במגע עם ה"משוגע". קו מתח מקוטע מאחד את הפרקים ונשמר בעינו עד לסופו המפתיע. 
כמוני גם אתם תחשפו לרבדיו של העולם התחתון. תשארו עם נקודות למחשבה על פריצת המוסכמות בחברה, על אנושיות וחוסר אנושיות על חמלה ומסריות.


👈 בפתיח לספר מצויין: "נבצר מהמחבר לכתוב את שמו האמיתי, עמכם הסליחה" . 
👈הספר-פשעי נקמה-הזיקית
הוצאת מדיה 10 













ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה