יום שני, 14 במאי 2018

תתחדשו בסנדלי "טבע נאות" מקולקציית אביב-קיץ 2018










אני אוהבת את "טבע נאות". יש בו את השילוב המדוייק בין נעלי נוחות ואופנה. יש בו שורשיות של ארץ ישראל ובעיקר הרבה חופש בחירה בכל קיץ מחדש. בימים אלו משיק המותג את קולקציית הנשים והגברים לאביב - קיץ 2018










עם בוא האביב משיקה "טבע נאות" קולקציה חדשה רב-תכליתית, לנשים וגברים מודרניים, המחפשים שילוב של אופנה ונוחות. הקולקציה משלבת בין השראות חמימות וקלילות לצד מגמות אורבניות או רומנטיות בצבעוניות פסטלית רכה.  








הקולקציה החדשה מתאפיינת בצבעוניות עשירה ונועזת האופיינית לקיץ. נעשה שימוש בצבעים בהירים וניטרליים למראה רענן וטהור. כמו כן, בגוונים בוהקים כגון ירוק, כתום וורוד, המתאימים למראה נועז ואקזוטי. ליצירת מראה מודרני ומתוחכם נעשה שימוש בצבעי בז', חום ושחור.

העונה נפגוש מגוון רחב של סנדלים, כפכפים, נעליים ונעלי עקב אלגנטיות עשויים עור משובח בגימור איכותי וסוליות קלות וגמישות במיוחד, תוך הקפדה על מראה מעוצב ואופנתי.
בקטגורית הגברים ניתן למצוא דגמים המתאימים למגוון סגנונות, עשויים עור איטלקי משובח, רך ונושם, וכוללים את רפידת הנוחות של טבע נאות.   

הקולקציה החדשה שתוצג למכירה בישראל ובעוד כ-3000 נקודות מכירה ברחבי העולם. טבע נאות הינה ממובילות המגמה העולמית השומרת על איכות ונוחות ללא פשרות באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים ורפידת נוחות אנטומית.












הטרנדים המובילים לנשים לקיץ 2018
SERENITY
למראה רענן, רגוע, מינימליסטי וטהור.
צבעוניות: צבעים בהירים עם אפקט של מים, צבעים רגועים, ניטרליים ופשוטים שמשדרים רוגע ומרחב.
FUSION
למראה נועז, חושני ואקזוטי, המבטא לבוש עם אמירה אישית.
צבעוניות: צבעים צבעוניים ובוהקים כגון ירוק, כתום וורוד. בהשראת אומנות רחוב וגרפיטי.
RHYTHM
למראה אלגנטי, מודרני, מתוחכם ויוקרתי.
 צבעוניות: צבעים ניטרליים כגון בז', פודרה וחום, משולבים עם שחור, כסף וזהב.
טווח מחירים: 279-600 ש''ח
להשיג בסניפי "טבע נאות" הפרוסים ברחבי הארץ
שירות לקוחות: 073-2120156












ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה