יום שלישי, 1 במאי 2018

העור שלך יגמע אותם בצמא - Minéral 89 מבית vichy








באירוע מושקע וחגיגי במיוחד השיק הבוקר VICHY מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי את  Minéral 89
המאיץ המושלם לחיזוק והזנת העור. מאיץ בריכוז מיירבי של-89% מים טרמליים ממעיינות וישי המכיל חומצה היאלורונית ומיועד לשימוש יום יומי
מסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים, תורם ללחות העור ומיצוקו, מעניק מגע קטיפתי ומראה של זוהר בריא. 





  





למה  Minéral 89 ?
מינרל 89 היא פורמולה חדשנית המבוססת על 11 מרכיבים בלבד! ללא פראבן, ללא סיליקון, ללא חומרי צבע, ללא אלכוהול. נטול בושם ומתאים לעור רגיש.
בשימוש יום יומי מקבל העור מראה רענן וזוהר. המינרל 89 מתאים לכל סוגי העור, בכל גיל. 


העור שלנו פועל כממשק בין הסביבה לגוף ומהווה "מעטפת" הגנה. המעטפת חיצונית-הקרנית מבטיחה את תפקוד העור כמחסום. מעבדות וישי, המגובות על ידי מומחיות מעמיקה בכל הקשור להשפעות של גורמים תוקפניים חיצוניים, יצרו מוצר טיפוח יומיומי המסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים, יום אחרי יום.


אקספוזום הוא מדד מצטבר של השפעות סביבתיות והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהן במשך חיים שלמים, כולל סביבה, התנהגות ותהליכים אנדוגניים (תהליכים שנוצרים או מתפתחים מתוך הגוף עצמו). 
אקספוזום EXPOSOME והעור נמצאים בתחום המומחיות הייחודי של המעבדות של וישי.
העור מושפע ישירות מהאקספוזום: תוקפנות סביבתית (קרני UV, עישון וזיהום אוויר) ותוקפנות פנימית (מצבי לחץ ומתח, עייפות ותזונה לא מאוזנת) פוגעות בשכבת ההגנה של העור וביכולת שלה להגן על העור מפני גורמים תוקפניים אלה.
כמומחים בהשפעה של האקספוזום על העור, ובחשיבותה של שכבת ההגנה של העור, מעבדות וישי יצרו מוצר חדש לטיפוח העור, Minéral 89, המסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותה כנגד מפגעים חיצוניים*.







 פורמולה "נקיה" - 11 מרכיבים בלבד
Minéral 89
מכיל ריכוז שיא של 89% מים טרמליים ממעיינות וישי לצד מינון גבוה של חומצה היאלורונית ומספר קטן של מרכיבים הדרושים כדי לייצב את הפורמולה ולשמור על שלמותה.
חומצה היאלורונית, מרכיב מלחח רב-עוצמה, המחזק את שכבת ההגנה של העור. הישג אמיתי ביצירת פורמולה, המבוססת על 2 מרכיבים עיקריים הפועלים בסינרגיה.

המים המינרליים של וישי, מסייעים בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור
מקורם של המים הטרמליים של וישי הוא בהרי הוולקנו בצרפת. המים הטרמליים עשירים ב-15 מינרלים חיוניים, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. 













Minéral 89 
הוא השלב הבסיסי בשגרת טיפוח העור. הוא משמש כבסיס ראשוני להמשך טיפוח העור ויש להניח אותו מתחת לקרם הלחות או הסרום. במינון יומיומי.
הוא צלול ושקוף כמו הפורמולה שלו, מרקם הג'ל של Minéral 89 "נמס" לתוך העור, ממלא אותו ברעננות ובחיוניות.


הוראות שימוש: יש למרוח 2 טיפות בכל בוקר וערב על עור פנים נקי, כשלב ראשון בשיגרת הטיפוח.
תכולה: 50 מ"ל
המחיר: 119 ₪

המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.
מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.
לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800









ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה