יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

תכירו את מקסימה 99.9%- תוסף לחיטוי כביסה



גדלתי במושב ולאמא שלי היה חלום. בכל פעם שאבא נכנס הביתה עם בגדי העבודה ומהמשק. מהבציר, מהמטעים, מהחממה או מהלולים היא חיפשה דרך לחטא אותם עוד לפני שהכניסה למכונת הכביסה. אלא שהיא לא ידעה כיצד. בימים אלו שכבר מאוחר ואבא כבר לא כאן לצערי, מחליף אותו אחי בעבודת המשק ואמא ממשיכה לכבס את הבגדים... אלא שעכשיו כבר יש לה את האופציה לחטא אותם כמו שהיא רוצה.

חדש מסנו –מקסימה ו- 99.9% תוסף לחיטוי כביסה, מחטא ומשמיד 99.9% מהחיידקים, מנטרל ריחות זיעה ומותיר ניחוח עדין ורענן.

סנו מקסימה משיקה את "מקסימה 99.9%" - תוסף כביסה לחיטוי בגדים ולנטרול ריחות זיעה וריחות רעים אחרים הנגרמים מהתפתחות חיידקים. מתאים במיוחד לבגדים המיועדים לפעילויות המגבירות את הנטייה להזיע ולצבור חיידקים: בגדי ספורט ואימון, מדי צבא, בגדי עבודה, מגבות, מצעים, גרביים, תחתונים ועוד. תוסף החיטוי לכביסה משמיד 99.9% מהחיידקים ומתאים לכל סוגי הכביסה.






מושבניקים, קיבוצניקים ושאר עובדי הבגדים הכחולים, המוצר הזה מיועד בדיוק לכם. אם גם אתם רוצים לצאת כל בוקר עם בגדים נקיים ונטולי חיידקים, מלווים בניחוח של רעננות וניקיון זה הזמן שתכירו את מקסימה 99.9% התוסף לחיטוי הכביסה.

התוסף לחיטוי הכביסה יעיל גם בכביסה ב- 30 מעלות ובתכניות כביסה קצרות ומתאים לכביסה לבנה וצבעונית. יש להשתמש בנוסף לג'ל או אבקת הכביסה ולהוסיף אותו לתא מרכך הכביסה. מהיום, ניתן להוסיף לכל מכונה פקק לחיטוי ולהשמיד 99.9% מהחיידקים המצטברים בין סיבי הבד. בסיום מתקבלת כביסה מחוטאת מחיידקים ובניחוח עדין ורענן.

באריזה – 3 ליטר.
מחיר: 24.90-34.90 שקלים (לפי אתר פרייסס)
להשיג ברשתות השיווק

לפרטים נוספים, טיפים ומידע על מוצרי החברה הכנסו מכאן או הצטרפו לדף הפייסבוק של סנו.
*** המוצר התקבל לסקירה.



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה