יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

יש לי "אהבה קטנה "לקראת החזרה לבית הספר והיא ממש לא תאמר בשקט...

 



אנו בשלהי אוגוסט והחזרה לבית הספר מעסיקה את כולנו מעל להכל. חששות הקורונה, רכישת החולצות, הציוד לתלמידים והמוכנות של ילדינו לשיבה לספסל הלימודים, דורשת הערכות נכונה מבלי להשאיר את הכל לרגע האחרון. לקראת החזרה לבית הספר נכנסתי לסטודיו "אהבה קטנה" ובחרתי את כל מה שאנו צריכים כדי להגיע מוכנים בראשון בספטמבר. 


 




  




גם אתם יכולים להתחדש במיטב המוצרים שתבחרו לציין עליהם שמות או משפטים אישיים שיעניקו להם את הכיף הגדול בחזרה של ילדיכם לבית הספר. תבחרו לכם ערכה שלמה לבית הספר, או בקבוקים, יומני תלמיד, קלמרים, פלייסמנטים, מחברות, מדבקות נהדרות עם כל הפרטים האישיים ובנוסף לכך  קופסאות אוכל מגוונות, תיקי שרוך נהדרים, מערכות שעות , מבחר קופסאות לצבעים, כלי כתיבה ועוד והכל מתוך מבחר קולקציות שונות שאתם יכולים לבחור.





 





זכרו חוזרים לגן ולבית הספר ושומרים בסטייל על הבריאות וההיגיינה: סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע מגוון מוצרים אישיים ומעוצבים עם אמירה אישית, לחזרה נעימה ומסוגננת לשנת לימודים – רגילה, מקוונת או גם וגם! את המוצרים ניתן לרכוש בקלות באתר הסטודיו ולקבל במשלוח ישיר לבית.

כל מוצר מוצע בעיצוב ייחודי, וניתן להוסיף לו שם ומשפטי השראה, כמו למשל:

כל יום הוא הזדמנות חדשה
לא כל יום הוא טוב, אבל בכל יום יש משהו טוב
כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
אם נלך לבד נגיע מהר, אם נלך ביחד נגיע רחוק
בחיים אל תגיד שהשמיים הם הגבול, כשיש עקבות על הירח
לפעמים הדברים הקטנים ממלאים הכי הרבה מקום בלב
הדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו...

אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות  האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות. ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.
















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה