יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

מגיע לילדכם Magic Cup ו Action Cup - כוסות מעבר לפעוטות ללא נזילות מהלגימה הראשונה.

 




האמת היא שתומס נכדי כבר שותה מכוס של גדולים ואילו אורן הקטן, עדין קטן מידי ולכן מסתפק בבקבוק. לא ש... ממש בקרוב תהיה לו ההזדמנות המצוייןמצויינת ללמוד לשתות מכוס חדשה שתקל עליו בתהליך ההסתגלות של שתיה כמו גדולים. 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק בישראל סדרת כוסות מעבר לפעוטות, חדשניות וללא נזילות, התומכות בהתפתחות הילד לקראת שתייה עצמאית מכוס.

ללמוד לשתות בקלות
ללמוד לשתות באופן עצמאי הוא אחד הצעדים החשובים ביותר בהתפתחות התינוק ומהווה אתגר אמיתי לסבלנות ולמיומנות. זו הסיבה ש NUK פתחו את סדרת כוסות ההתפתחות, כוסות שתייה חדשות המותאמות להתפתחות הילד. כל כוס עוצבה כך שתתאים לשלב התפתחותי שונה - כמובן באופן אינדיבידואלי, המותאם לקצב הלמידה של הקטנטנים. הכוסות תוצרת גרמניה, אינן נוזלות, עשויות מחומרים איכותיים וחזקים, ללא ביספנול A
ומעוטרות באיורים חמודים. את הכוסות ניתן לפרק ולנקות בקלות וגם להכניס למדיח הכלים (למעט הקשית).

 







סדרת כוסות ההתפתחות החדשה של NUK המושקת בישראל כוללת שתי כוסות
Magic Cup 360° כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות, מתאימה לגילאי 8 חודשים ומעלה ומאפשרת לפעוטות לשתות בנוחות כמו מבוגרים, ממש כמו מכוס רגילה ומכל צד של שפת הכוס. לכוס החדשה של NUK, מכסה להגנה מלכלוך ומאבק השומר על היגיינה ועיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה. הכוס מונעת נזילות כבר מהלגימה הראשונה, הודות לשסתום הסיליקון שאוטם אותה מבפנים, המאפשר גם זרימה רציפה בזמן השתייה.

Action Cup מומלצת לגילאי 12 חודשים ומעלה, עם קשית גמישה ורכה מסיליקון, המותאמת לחניכיים העדינות של הפעוט. הקשית הגמישה מתקפלת לתוך הכוס, עם סיבוב המכסה וכך שומרת בצורה מירבית על היגיינה. גם לכוס זו עיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה, ולכן אידיאלית לידיים הקטנות של הפעוט.

Magic Cup ו Action Cup, מוצעות בשני צבעים לבחירה: כחול וסגול ובמחיר מומלץ לצרכן של 49.90 שקלים (230 מ"ל).

הכוסות החדשות של NUK מתווספת לליין כוסות המעבר:
בקבוקי אימון– מתאימים לגילאי 6-18 חודשים, ללא נזילות, מעודדים שתייה עצמאית והופכים את המעבר לשתייה מכוס לקלה יותר. לבקבוקי האימון של NUK פיית סיליקון רכה, וידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה ובטוחה. משווקים גם עם דמויות דיסני (מיקי מאוס), במגוון צבעים ובנפח של 150 מ"ל.

אקטיב קאפ  הן כוסות מעבר ללא נזילות, המתאימות מגיל 12 חודשים ועם פייה רכה מסיליקון. הכוסות עשויות מפוליפרופילן עמיד במיוחד וקל משקל, בנפח של 300 מ"ל. הכוסות משווקות גם עם דמויות מקסימות מעולמו של פו הדוב מבית דיסני.

את Magic Cup ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.
את Action Cup ניתן להשיג ברשת BE, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.

המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם מהלידה ועד גן הילדים. 
NUK הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). 

**המוצר הגיעה להתנסות 






















ריקי ברוך
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה