יום רביעי, 10 בנובמבר 2021

שחרור מאת א ל ג'יימס ו"הנבגדת" המשך של "המיועדת" מאת קיארה קאס - ספרים חדשים בהוצאת ידיעות ספרים.

 

שחרור מאת א ל ג'יימס

בואו לחוות מחדש את החושניות, את הרומנטיקה ואת הדרמה המסעירה של "חמישים גוונים של שחרור" דרך נקודת מבטו, מחשבותיו וחלומותיו של כריסטיאן גריי

"אני חורת את התמונה בזיכרוני: בית הסירות, המקצב הרגוע של אדוות המים, הפרחים, האורות. אני עוצם את עיני ומתמסר לתחושה של האישה שבזרועותי. משקלה מונח על גופי, גבה עולה ויורד לאט עם כל שאיפה ונשיפה, רגליה שלובות ברגלי. ניחוח שערה ממלא את נחירי ומרכך את כל הפינות והזוויות החדות שלי. אני במקום השמח שלי. ד"ר פלין היה מתגאה בי. האישה היפה הזאת הסכימה להיות שלי. בכל מובן ומובן. שוב.

"אפשר שנתחתן מחר?" אני לוחש סמוך לאוזנה.
"הממ." הקול המתגלגל בגרונה פורט על עורי ברטט נעים.
"זה אומר כן?"
"הממ."
"לא?"
"הממ." (מתוך פרק ראשון בספר)

זוהי הזמנה חגיגית לחתונת העשור: כריסטיאן גריי עומד להינשא לבחירת לבו אנסטסיה סטיל. אבל האם הוא באמת בנוי לנישואים? אביו לא בטוח בכך, אחיו רוצה לארגן לו מסיבת רווקים פרועה ואילו ארוסתו מסרבת לקבל עליה את נדר הציות...



חיי הנישואים אוצרים בחובם אתגרים משלהם. התשוקה שבני הזוג חשים זה כלפי זה גדולה ולוהטת מתמיד, אבל רוחה המרדנית של אנה ממשיכה לעורר את פחדיו האפלים של כריסטיאן ולא מפסיקה להעמיד במבחן את הצורך שלו בשליטה. כשיריבויות וטינות ישנות מציבות אותם בסכנה, שיקול דעת מוטעה אחד מאיים להפריד ביניהם סופית.

האם יוכל כריסטיאן להתגבר על סיוטי הילדות ועל ייסורי ההתבגרות ולהציל את עצמו? וברגע שיגלה את האמת על מוצאו, האם ימצא את הסליחה ויצליח לקבל את האהבה ללא תנאים שמציעה לו אנה?
האם יזכה כריסטיאן גריי לחוות סוף-סוף שחרור?
"שחרור" מאת א ל ג'יימס, ידיעות ספרים לרכישה לחצו כאן.


סדרה חדשה של סופרת סדרת רבי המכר "המועמדת": הנבגדת - המשך של "המיועדת" מאת קיארה קאס

"סילאס בעלי מת, וכך גם הורי. נותרו לי עוד כמה חברים בחצר הארמון, אבל הם היו נאמנים יותר למלך ג'יימסון, בעיקר בהתחשב בכך שנטשתי אותו בדיוק באותו ערב שבו תיכנן להציע לי נישואים. באשר לג'יימסון עצמו... לפחות היה נראה שסלח לי על שברחתי עם פְּשוט עם, ועוד זר, נוסף לכול. דיליה גרייס תפסה את מקומי לצדו של המלך, אותו מקום שוויתרתי עליו בלב שלם.
וזה הכול. שאר האנשים החשובים בחיי היו בכרכרה לצדי. ובכל זאת הסתכלתי לאחור." מתוך פרק ראשון בספר)


לאחר שנמלטה מקורואה והשאירה מאחור את הזיכרונות מסיילאס אהובה המנוח, הוליס ברייט מסתגלת לחיים בממלכת אייסולט, שם היא פוגשת באיטן הסוער ויפה התואר. הוליס, שנהפכה לחלק בלתי-נפרד ממשפחת איסטוף, מבינה שרק היא תוכל להציל את הממלכה.
האם לבה השבור של הוליס יעמוד בהרפתקה נוספת?

ספר שני בסדרת "המיועדת" החדשה והמהפנטת, שלא תוכלו להפסיק לקרוא, מבית היוצר של קיארה קאס, מחברת סדרת "המועמדת" שזכתה להצלחה אדירה בישראל וברחבי העולם.
"הנבגדת" - המשך של "המיועדת" מאת קיארה קאס, ידיעות ספרים, לרכישה לחצו כאן.

















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה