יום רביעי, 15 בדצמבר 2021

כרטיסיות בוקר טוב" הן הדרך הנכונה להעצים את ילדכם ולהעניק לעצמכם ולהם בזמן איכות.



דומה כי מאז שהפכתי לאם לפני 36 שנה וכמה שנים קודם לכן למורה ומחנכת, ניכסתי לעצמי את החקר והלמידה כדרך הוראה אישית ומקצועית. הילדים של היום, קטנים ככל שיהי, שונים מהדורות שקדמו להם. הסקרנות שהם מגלים מאיצה בנו המבוגרים את הצורך להזין ולאתגר, לשלהב ולהעניק כדי שירחיבו ידע על העולם אליו נולדו ולתוכו הם גדלים. יתרגלו קריאה, תרגום ואינטראקציה מול הורה, חבר או קבוצה והעיקר שתמיד יהיה את הגירוי הנכון שיניע אותם לפעול.


בימים אלו הגיעה לידי להתנסות, מארז מיוחד של "כרטיסיות בקר טוב" אותו ערכו ופתחו זוג הורים 
אור ודימה חוסקי כשהמטרה ראשונית שלהם הייתה לאתגר את שלושת ילדיהם הפרטיים. כך שיוכלו לדעת כמה שיותר על העולם שסביבנו באופן פשוט וקל, לפתח ולתרגל את כישורי הקריאה כך שיאבחנו מה מסקרן ומעניין אותם. 

ברכישת מארז הכרטיסיות תוכלו לשלב פעילויות רבות ומגוונות בבית עם ילדיכם ועם כל בני המשפחה, במסיבות יום הולדת ובאירועים משפחתיים. צרפו כרטיסיה בלי או עם משימה לקופסת האוכל של הילד ואתם  כמו מלווים אותו בשעות שאתם לא יחד באופן פיזי. זכרו שיש מספיק כרטיסיות כי 365 הם למשך שנה שלמה!

שישה נושאי בכרטיסיות שבמארז: עולם החי, עולם וגיאוגרפיה, מספרים, החלל, גוף האדם, הגדרות, המצאות ותופעות כשהם מחולקים לשלוש רמות קלה, בינונית וקשה. 


יש כרטיסיות המיועדות ל-בקר טוב



וכרטיסיות לתרגול קריאה 




ויש גם רעיונות לפעילויות בהן: קרב מוחות, משחק הסיכונים, משחק הזיכרון, משחק הקישורים ועוד.
וגם לכם יכל להיות רעיון... 







בואו לגלות את הכרטיסיות שיעניקו לכם זמן איכות משותף, למידה ותרגול קריאה ותרגום.
הילדים יגלו סקרנות ואתם תלמדו אתם!
לפרטים נוספים, לרכישה או יצירת קשר היכנסו מכאן
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה