יום חמישי, 10 במרץ 2022

כי בפרומיס (promise) מקיימים את ההבטחה!

 



השבוע בקרתי בחנות החדשה של מותג הטיפוח promise ברמת השרון. שלושה חודשים בלבד חלפו מאז פתחה החנות את שעריה ברחוב סוקולוב 82 בעיר, אך קדמה לה פעילות ממושכת באתר משגשג עם קהל לקוחות ומנויים שגילו את ההבטחה ונשארו עם התכשירים המעולים של promise.



כבר ניסיתי לאורך שנותיי תכשירי קוסמטיקה רבים. היו בהם ראויים והיו גם כאלו שנשארו במגרה ללא שימוש ועצבנו אותי בכל פעם שפגשתי בהם מאוכזבת מהבחירה הלא נכונה שעשיתי באותה רכישה. עם פרומיס זה לא קרה לי ולא יקרה לכם, וכל זאת למה? בי בפרומיס מבטיחים ומקיימים. חווית הקניה של הלקוחות חשובה ומוערכת ולכן משקיעים במשלוח חינם בכל רכישה, ייעוץ והכוונה מקצועיים ללא עלות ו-100% אחריות על המוצרים. ובמילים אחרות אם מסיבה כלשהיא לא אהבת את המוצר שקנית, צרי קשר ושליח יגיע עד אליך ויאסוף את החבילה. בחברה יזכו אותך על מלוא הסכום ללא עלויות נוספות. 


בין התכשירים של פרומיס:



קצף ניקוי - המנקה את העור ביסודיות ומתאים גם עבור עור עדין, רגיש ומגורה. מסיר במהירות איפור, לכלוך ושומנים ומותיר עור קורן וחלק למגע. שומר על מעטה ההגנה הטבעי של העור מבלי לייבש את העור. הוא מועשר בצבר, צלף קוצני ואוכמניות אשר מזינים בלחות עמוקה. מרקם אוורירי בניחוח פירותי שכולו 100% טבעי.



סרום מנגו - מפחית שומניות ופצעונים. מצמצם מראה נקבוביות. מבהיר כתמים ומסייע בטשטוש סימני אקנה. מרגיע ומפחית אדמומיות. מכיל 5% ניאצינמיד, תמצית מנגו, אלוורה ושמן חוחובה.




קרם לחות - עד 72 שעות של לחות מתמשכת ותחושת פרשיות ממכרת בשילוב חומצה היאלורונית בריכוז גבוה המזינה בלחות עוצמתית! איזון מושלם בין לחות מיידית ומניעת יובש לאורך זמן, מחייה, מרגיע ומחליק את מרקם העור, מרכך את העור למראה אחיד, חלק וגמיש.



מסכת פנים נוזליתמנקה ומטהרת את העור תוך 5 דקות בלבד! מצמצמת את הנקבוביות ומסייעת במניעת פצעונים וראשים שחורים. נמרחת בקלות קטיפתית לקבלת כיסוי אחיד וחלק. מפנקת את העור במינרלים עשירים מבוץ ים המלח. מאזנת את מרקם העור ומעניקה רכות ומראה רענן.



קרם פנים FRESH 24-7 - מזין, מרכך ו'נועל' לחות כך שהעור נותר רך וגמיש מסביב לשעון. משקה את העור ברכיבי-על מן המדבר, כמו עלי צבר וניצני צלף. ממצק, מטשטש קמטוטים ומשאיר עור חלק ונעים למגע. בעל ריח ממכר ומרקם שנספג תוך שניות בודדות. מסייע בהרגעה של העור במצבים של אדמומיות, יובש ורגישות.


הפורמולות של פרומיס שבחלקן אני מתנסה בימים אלו ומרגישה נפלא, מכילות רכיבים טבעיים בהם לבנדר, שמן חוחובה, קוקוס, עלי שרף, חוחובה, עלי תה, אוכמניות, עלי צבר ובוץ ממעמקי ים המלח. התכשירים מכילים תמציות פירות, לא נוסו על בעלי חיים כל התכשירים עברו בדיקה ואישור של PETA ומוכרים כ- Cruelty Free.

מארז טיפוח לחורף



עוד אציין כי בפרומיס תקבלו מחד את ההבטחה למוצרים איכותיים בניחוחות נפלאים (בא לי לטעום את סרום המנגו ואת קצף הניקוי!) שמניבים תוצאות בעור, עם חווית שימוש יוצאת דופן, במחירים הכי שווים ובשירות מקצועי ומפנק ומאידך מתקיימת ההבטחה לקהילה באמצעות הפעלת פרויקטים להעסקת אנשים עם מוגבלויות וסיוע לנוער ונערות במצוקה. 

בהגיעכם לחנות (רחוב סוקולוב 82 רמת השרון) או בגלישה באתר תוכלו לבחור את כל אחד מהתכשירים או לשלב ברכישה ערכות במחיר משתלם. בימים אלו לרגל הפתיחה מעניקה החנות 40% הנחה על כל המוצרים והאתר מעניק 35% הנחה כך שהרכישה משתלמת במיוחד. עוד לבחירתכם האפשרות  להצטרף כמנוי למותג מה שמקנה הנחה קבועה של 43% ללא ההתחייבות, במשלוח חינם עד הבית ובזכות למתנה כאשר תתפרסם.


promise סוקולוב 82 רמת השרון (מגרש חניה קצת אחרי החנות בפניה ימינה לרחוב יהודה)
לרכישה באתר לפרטים וליצירת קשר: הצטרפו לדף הפייסבוק. הרשמו לאינסטגרם או צלצלו 036528787























ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה