יום חמישי, 31 במרץ 2022

כריך ג'בטה איטלקית כשר לפסח - זה הזמן לקנות ולהקפיא

 


אני משתמשת בקביעות ב"קמח הארץ", טחנת קמח ישראלית שגם בקרתי בה לא אחת במושב כוכב מיכאל. הטחנה מייצרת קמחי איכות הנטחנים מגרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. ונהנית להכין ממנו מאפים. לקראת הפסח קבלתי להתנסות את הג'באטה האיטלקית כשרה לפסח, ללא גלוטן, המשווקת על ידי "קמח הארץ" מוכנה וקפואה באריזה ובה 4 יחידות. הג'באטה נאפית מקמח MOLINO - תערובת אפייה מעולה מאיטליה.



ככל שהפסח מתקרב אני מנסה לחפש חלופות וגיוון למצות שלא תמיד מאפשרות להכין כריך מפתה נעים לנגיסה וטעים לחך. השבוע כשטעמתי את הלחמניות הנפלאות ידעתי שקבלתי את התשובה המדויקת למה שחיפשתי תמיד. לחמניות הג'בטה הם התשובה לכל ארוחה כשרה לפסח. גם אתם תאהבו כל ביס.








הג'באטה כשרה לפסח בהשגחת בד"צ בית יוסף (מכיל קטניות) והרבנות פתח תקווה (וברכתו "שהכל"). לנמנעים מגלוטן, היא כמובן מתאימה בכל ימות השנה.
מחיר: כ- 20 ש"ח בממוצע למארז במשקל 400 גרם (4 יחידות, כל אחת במשקל 100 גרם). המחיר הסופי נקבע ע"י החנות המשווקת.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות טבע ברחבי הארץ. בקרוב ברשתות שיווק וחנויות נוספות.



שימו לב שלאחר ההפשרה אפשר לשמור את הג'באטה יומיים בטמפרטורת החדר, או עד חמישה ימים בקירור. לקבלת מעטפת קריספית, מומלץ לאפות אותה כמה דקות בתנור חם.



** לתערובת האפייה MOLINO תוצאות אפייה שלא נופלות מקמחים רגילים מבחינת מראה, טעם ונוחות העבודה, וניתן להשיגה ברשתות וחנויות טבע, ובאתר הטחנה.



















ריקי ברוך
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה