יום שלישי, 16 באוגוסט 2022

"עץ הזית" משיק חדשנות בקטגוריית תרסיסי השמן ומשיק שלושה טעמים חדשים


 

אני משתמשת בשמן זית לבישול הביתי אבל יש מתכונים שאני מעדיפה להשתמש בהם רק בתרסיס שמן במטרה לשמור על טעם חומרי הגלם מחד, ולהקפיץ את המנה מאידך. יותר מכל אני אוהבת להשתמש בתרסיסי השמן מעל סלטי ירקות מה שמעניק לסלט טאצ' ייחודי ומקפיץ את הטעם למקום חדש בלי הרבה עבודה.

בימים אלו משיק המותג "עץ הזית" חדשנות בקטגוריית התרסיסים ומציע לצרכנים שילוב של שמן זית כתית מעולה איכותי בטעמים מעודנים בתרסיס, שישדרגו כל מנה במטבח. בסלטים טריים מסוג הסלטים שנראים בתצלומים הבאים, שלבתי טעמים של שלושת התרסיסים השונים והתוצאה היתה משובחת.






סדרת התרסיסים פותחה מתוך הכרות והבנת הצרכן הישראלי, אשר מחפש פתרונות נוחים וקלים לשדרוג מנות יומיומיות המככבות בכל מטבח בישראל. 



הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה ומציעה שלושה תרסיסי שמן זית כתית מעולה ואיכותי המכילים חומרי טעם וריח טבעיים ובטעמים שכל אחד אוהב. השימוש בתרסיסים מעניק למנה מלבד תיבול שמן זית גם טעמים עדינים ואהובים של צ'ילי, לימון ושום אשר מוסיפים תיבול לכל מנה.
התרסיסים נפלאים לתיבול מגוון מנות חמות וקרות כגון תיבול סלטים שונים, פסטות, ירקות בתנור, דגים ועוד מגוון תבשילים ומאפים.


תרסיסי שמן הזית של 'עץ הזית' מכילים 150 מ"ל ללא תוספת גז, בהשגחת בית יוסף, כשר פרווה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.





















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה