יום ראשון, 14 באוגוסט 2022

אצל סיגל בבאי טיפול הפנים הוא חוויה מעצימה ומתגמלת בו זמנית

 



השבוע אחרי ציפייה ממושכת והתרגשות אמיתית לקראת המפגש החדש, הגעתי לקליניקה של סיגל בבאי במרכז עדן בפתח תקווה. כמטופלת מתמידה ידעתי למה לצפות וברור היה לי שאני הולכת להתענג על שעתיים שבסופן אצא זורחת, מאירת פנים תרתי משמע ובעיקר מרוצה.

האמת היא שבתהליך כל כך יסודי וארוך אני כבר לא זוכרת את כל שלבי הטיפול המושקע. היו בטיפול שלבים של הכנת הפנים, ניקוי, טיפול אנטיאייגי'ינג שכלל מסכות מצמחים ופפטידים, החדרת קולגן לצד חומרים איכותיים באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, קפסולות מיוחדות לטובת הזנה עמוקה ורחבה של העור בכל מה שהטיפול היום יומי שלי אינו מאפשר לי לתת.

אני אוהבת להגיע לקליניקה של סיגל כי אני ועור פני מתקבלים וזוכים לאהבה. הכל שם נקי, האווירה נפלאה, מוסיקת הרקע מרפה את המחשבות, הגוף והנפש ואני מתמסרת לשקט ולהנאה שלי במחשבה שהתגמול הראוי יגיע בסופו של דבר יום או יומיים אחרי הטיפול. 




וקרוב ודאי שאתן שואלות את עצמכן למה אני שבה פעם אחר פעם דווקא לסיגל בבאי דרמטרפיסטית מוסמכת?




התשובה היא קלה:
על מיטת הטיפולים בקליניקה של סיגל אני בטוחה שאני בידיים טובות!
כל טיפול שונה מקודמו. בכל מפגש מתחדשים התכשירים הקוסמטיים. הידע של סיגל אינו מצומצם לתחום ספציפי והיא שבה מתמקצעת ומיישמת את הכל אל פני המטופלות.
סיגל היא קוסמטיקאית שמסרבת "לקפוא על השמרים" ומקפידה להעניק לכל מטופלת בדיוק את מה שעור הפנים שלה זקוק לו. טיפול של אחת אינו דומה לאחרת. ההתייחסות לסוג העור, לגיל המטופלת, ל"דרישת" הפנים ולמצב הנפשי רגשי הם שילוב מנצח שמקדם תוצאה נפלאה.
 סיגל יקרה תודה על מי שאת. זכיתי


מוזמנים לקבוע תור לאבחון עור וטיפולי פנים מתקדמים. לפרטים נוספים צרו  קשר
סיגל בבאי
052-8347327
קליניקה לטיפולי פנים מקצועיים בהתאמה אישית
במרכז רפואי עדן בפתח תקווה ובשוהם!













ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה