יום שלישי, 9 באוגוסט 2022

לחמניות ביס ביצה ונקניק

 


את ארוחות הערב אצלנו נוהגים לבסס על ביצים, סלטים וגבינות. כמובן שחביתה שגרתית או ביצת עין לא תמיד מספיקות ואנו משדרגים אותן כיד הדמיון הטובה כדי להוסיף ענין, טעם וחידושים. את רעיון הביס ביצה עם נקניק, כפי שאתם רואים במתכון שאצרף כאן, רקח בדמיונו בני הצעיר בזכות חבילת נקניק הסלמי פרח שהגיעה להתנסות. 

חשוב לומר ששילוב בין נקניקים וביצים יוצר תמיד טעם חדש והוא נפלא לא רק בכריכים קרים אלא גם בכריכים חמים שנאפים מעט והופכים את כל הרכיבים לביס קראנצ'י מיוחד שממלא את כל הפה.


לחמניות ביס ביצה ונקניק 


המרכיבים 
לחמניות ביס קטנות חצויות 
ספריי שמן זית
פרוסות סלמי פרח חצי יבש אפוי של "יחיעם" 
4 ביצים גודל M ולא גדול יותר
חצי כפית מלח
רבע כפית פלפל שחור גרוס
אופציה לקישוט מעט פלפל אדום ופטרוזיליה מיובשת

ההכנה 

משמנים קלות את מחצית  לחמניה עם מעט ספרי שמן זית ומניחים תבנית המרופדת בניר אפיה או בתבנית שקעים .
מניחים על כך מחצית לחמניה 2 -3 פרוסת סלמי פרח ולא בחפיפה.
שוברים ביצה מעל כל "כוס". שכזו ואופים עד שהחלבונים מתייצבים, כ-20 דקות.
מתבלים במלח, פלפל, פתיתי פלפל אדום ופטרוזיליה מיובשת. מגישים מיד.




יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח. סלמי פרח הוא נקניק חצי יבש בסגנון כפרי, טחון בטחינה גסה ומתובל בתיבול עשיר. הנקניק מכיל תערובת בשרים מובחרת של בשר בקר והודו והוא מעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים. הוא ללא גלוטן, מכיל 19% חלבון ומשווק באריזת פרמיום של 200 גרם. הנקניק החדש מצטרף לסדרת נקניקי הפרמיום היוקרתית של מעדני יחיעם והוא מתאים לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים.




סדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה סלמי סרוולט, סלמי צרפתי, פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, פסטרמה של פעם ועוד. עוד משווקת יחיעם סדרת נקניקים יבשים בהם סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים להציע נקניק בסדרת מוצרי הפרמיום שלנו. נקניקי הפרמיום נמצאים בצמיחה מתמדת, כשהצרכן מבקש יותר מוצרי איכות, אניני טעם ומיוחדים. סלמי פרח הינו נקניק משובח ביותר שהקהל ייהנה ממנו מאוד".

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 25.90 שקל לאריזת 200 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.






















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה