יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

פסטה פנה עם חצילים עגבניות ודג





הילדים והנכדים שלי אוהבים מאד פסטה. פסטה היא מזון בריא וטעים ואפשר להכין ולהגיש אותה במנעד רחב של צורות בישול ואפיה. פסטה בשילובי ירקות, פסטה בתוספת מגוון רטבים, במאפים מתוקים ומלוחים. 
היות שהפסטה כל כך אהובה על שולחן המשפחה שלי, אני משתדלת להשתמש בפסטה באיכות גבוהה כמו זו שהגיעה השבוע להתנסות וקצרה שבחים רבים.
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציגה סדרה של פסטה מקמח כוסמין אורגני - ספגטי, פוסילי ופנה - המיובאת מאיטליה. נהדרת כארוחת צהריים או ערב, לקחת לים או לבריכה ובכלל, בכל פעם שמתחשק לאכול פסטה טעימה!
כל אחד מהסוגים מתאים למגוון מאכלים איטלקיים אהובים כמו פסטה ברוטב פומודורו, פסטה ברוטב אלפרדו, פסטה אלי אוליו, סלט פסטה עם ירקות אנטיפסטי, סלט פסטה עם ירקות טריים, פשטידת מק אנד צ'יז, כתוספת ועוד. אתם חייבים לראות את הנכדה הקטנה שלי אוכל פסטה וכולה נמרחת והיא רק בת תשעה חודשים... 

כשנגשתי לארגן את ארוחת הערב, הבן שלי הציע שנשלב את הפסטה עם דג. עבורי זה היה חידוש ונשמע לי רעיון מצוין. התחלתי לחפש מתכונים שמשלבים דג כדי לדעת כיצד לאלתר את המנה שלי. היה לי ברור שבפסטה כל כך איכותית כמו של תבואות, צריך חומרי גלם בסיסים שיקפיצו את התוצאה ויהפכו למנה משובחת. בשלתי את הפסטה בהתאם להוראות היצרן והרכבתי את המנה.



פסטה פנה עם חצילים עגבניות ודג
המרכיבים
500 גרם פסטה פנה מקמח כוסמין לבן אורגני של תבואות
¼ כוס שמן זית כתית מעולה
2 חצילים בינוניים, חתוכים לקוביות
1 שן שום, פרוס דק
1 צ'ילי אדום קטן, פרוס דק
מספר עגבניות שרי, פרוסות לחצי
300 גרם פילה דג סול חתוך לקוביות
מעט כפית פלפל לבן
מלח לפי טעם
רבע כוס יין לבן
אורגנו טרי, קצוץ
צרור פטרוזיליה
2 כפות מי פסטה לפני סינון

ההכנה
מבשלים את הפסטה במים רותחים לפי הוראות היצרן ומסננים
במחבת עם שמן זית מטגנים את קוביות החצילים להזהבה.
מוסיפים את השום הצילי ומטגנים 30 שניות בלבד
בקערית מערבבים 2 כפות מי פסטה, יין לבן ועגבניות השרי ומוסיפים מיד למחבת
מבשלים 4 דקות ואז מוסיפים את קוביות הדג ומבשלים 2 דקות נוספות
מתבלים בפלפל לבן, מלח. 
מסננים את הפסטה מוסיפים למחבת ומפזרים את עשבי התיבול
מגישים מיד .


הפסטה איכותית ונפלאה, שילוב הטעמים יחודי והמנה בריאה ומשביעה.
הפסטה עשויה מרכיבים אורגניים בלבד, והיא נקייה מחומרי הדברה, צבעי מאכל וכימיקלים מזיקים.
כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת הבד"ץ מחזיקי הדת.
מחיר: 11.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.












ריקי ברוך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה