יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

ולא רק בגלל הניחוח המשכר-סבון ירדן הוא סבון בריאות טבעי.

 


דומה כי מאז שהתחוללה כאן "מהפכה" של מעבר סוחף לשימוש בסבון נוזלי לכל תחום ועניין, שכחנו לרגע את מי שהיה כאן קודם ונתן לנו תשובה מעולה לניקיון עם ניחוח נפלא ותחושת מגע ועור קטיפתי עם סגולות ומוניטין ללא תחרות.

השבוע הגיע להתנסות הסבון הנפלא של ירדןאודה ולא אבוש להסגיר את גילי המבוגר... אני מכירה את סבון ירדן כבר עשרות שנים. זוכרת איך פגשתי בו לראשונה והתאהבתי בניחוח העוצמתי ומתחושת הרוויה שהוא העניק לעור אחרי המקלחת. מי חשב בכלל שצריך גם למרוח קרם גוף?


סבון "ירדן" הוא סבון אמיתי העשוי מחומרים טבעיים בלבד. סבון בריאות ששורשיו עתיקים, והוא בעל ניחוח אל-זמני משכר ועוצמתי. הסבון המיתולוגי מיוצר כבר משנת 1966 ב"חווה חקלאית ירדן" אשר בבית דגן, בשיטה טבעית עתיקה. הסבון לא נוסה על בעלי חיים וכל האריזות ניתנות למיחזור. וכשמדברים על והריח מבינים למה כולם בעצם מתמכרים. 
לכל מי שמקפיד ויודע אציין שהסבון על בסיס שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס הנמהלים בידע משפחתי עתיק יומין של משפחת מלכי ששורשיה מגיעים מאיטליה וכפר יאסיף. הסבון בתוצרת כחול לבן והוא נטול SLS, פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי.
נכנסתי למקלחת ולא רציתי לצאת וכשיצאתי שאלו אותי כולם: "מה זה הריח הזה? קנית בושם חדש"?
אבל אני לא התבשמתי!
אני התקלחתי בסבון ירדן נכנסתי לכותנת קיצית והרגשתי רעננה ונינוחה מהאנרגיה שמילאה את כולי. 


מחיר:כ-50 ש"ח* לאריזת שלישייה (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם).
כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.
להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר  לפרטים 
בקרו בדף הפייסבוק.











ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה