יום שבת, 13 באוגוסט 2022

weekend market בואו ליריד האוכל בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

 

יש משהו בשווקי האוכל של שישי שנותן לי הרגשה נפלאה של חו"ל. אתמול בסוף השבוע הקיצי של חודש אוגוסט הגעתי לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה כדי לטעום ולהתארגן לקראת מטעמי השבת שארצה להגיש לשולחן השישי. אני אוהבת לבקר ביריד האוכל בקניון שבעת הכוכבים ואוהבת לשלב ארוחות של אוכל מוכן מה שמאפשר לי לעשות את יום השישי מחוץ לבית ועדיין להגיש אוכל בסטנדרט ביתי טעים.

 








 














שפע של דוכנים עמוסי אוכל טרי ומעורר תאבון מציעים לנו בשרים, שניצלים, בורקס, דונאטס, קציצות, בשרים, תוספות חמות, ירקות פיקנטיים, דוכן אוכל טבעוני נפלא שנכדי אוהבים את תוצריו, בקלאווה, דוכן נפלא עשיר בפירות טריים, פירות טרופיים המוגשים בכוס הכל טרי ונקי. דוכן נפלא של סלטים טריים ומשובחים ומלפפונים חמוצים קטנים שבא לך לנש נש כמו חטיף

 גם דוכן של אוכל איטלקי משובח והכל מרוכז בקומת הכניסה ובקומה 1- כדי לאפשר לכולנו לראות ולטעום מהכל טעמתי אהבתי, לקחתי לארוחת השישי שלי ואני מזמינה גם אתכם להגיע מידי שישי לשוק הנהדר ולהצטייד לקראת שבת או בכלל.

מניסיוני אני מצרפת המלצה: רכשו בקופסאות ומה שעודף הקפיאו מיד ויש לכם מנות טריות נהדרות לארוחה משביעה גם בימי חול כשהילדים בבית והקייטנות כבר מזמן הסתיימו.

weekend market קניון שבעת הכוכבים הרצליה















ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה