יום שישי, 5 באוגוסט 2022

משלוח מהיום להיום רק ב-quik סופרמרקט אונליין - כנסו ליהנות ממבצעי חגיגת הטעמים

 



הקיץ הזה החלטתי שלא עוד! לא דיי בכך שחוויתי את תלאות הקורונה, תוסיפו לכך את החום הכבד, הקושי להסתובב, לחנות, לקנות ולסחוב ובהחלטה נבונה עברתי בקליק אחד לאתר של קוויק סופרמרקט אונליין 

ישבתי במזגן מול המחשב וערכתי הזמנה לסוף השבוע. האמת שאני מכירה את האתר וכבר בצעתי הזמנות בעבר אבל המפגש המחודש עם המבצעים החמים רק עודד אותי לשוב ולקנות כאן גם בשבוע הבא.

היתרון השווה שלא מצאתי באף אתר: קוויק אונליין מאפשר לי הזמנה מהיום להיום. ניתן להזמין עד 16:00 ולקבל את המשלוח באותו היום. היות שאני העדפתי לדחות את ההזמנה ליום שישי בחרתי לעצמי את "חלון הזמן" המתאים וערכתי את ההזמנה שלי בנחת. מהר מאוד ניצלתי את ההטבה שבין התאריכים 2.8 ועד יום שישי 12.8 בא יצא קוויק סופר אונליין במבצע על מגוון מוצרים מהמטבח האסיאתי, האמריקאי והאיטלקי- 50% הנחה על המוצר השני. משתלם לי משתלם! תמיד קונה לפחות 2 פריטים.



בימים א'-ה' בהזמנה עד השעה 16:00, בימי ו' בהזמנה עד השעה 10:00 ובהתאם לזמינות חלונות האספקה באתר, תוכלו לקבל את ההזמנה מהיום להיום. עלות המשלוח היא מהנמוכים בשוק. בהזמנה מעל 499 ₪ המשלוח בחינם. עוד הטבה - לקוחות חדשים זכאים לחודש משלוחים חינם בקנייה מעל 250 ₪. עוד בקוויק הזמנה באיסוף עצמי בתוך שעתיים ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ, מבלי לצאת מהרכב, כאשר עובדי קוויק הם אלו המעמיסים את הקניות לרכב. השירות החדשני שקוויק מציעה, מאפשר חוויית קנייה מהירה ונוחה, ובעלת סטנדרט גבוה של שירות ללקוח, שהינו ערך מוביל הנמצא תמיד לנגד עיני עובדי החברה - החל מהמלקט, שבוחר את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר עבור הלקוח, ועד לנציגי השירות הנותנים מענה בצ'אט אונליין באתר ובמגוון הפלטפורמות הדיגיטליות.


המשלוח הגיע, נקי מסודר. בזמן וללא כל תקלות. הדברים הקרים כוסו בקרחונים והתוצרת היבשה הופרדה בשקיות. נהניתי מאוד מרגע ההזמנה, מהשירות כולו, מהחלוקה הנכונה לשקיות ומאיכות המוצרים.נפגש במשלוח הבא.

לפרטים נוספים, שאלות וברורים לחצו כאן.


































ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה