יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

פיליפס פסטה מייקר - פסטה טריה בעשר דקות הכנה





מגמת הבריאות כבר כאן ודומה כי בבתים רבים בארץ ובעולם יודעים לסווג את מיני המזון, חומרי הגלם והמנות הראויות יותר לבריאות בני הבית.  הפסטה-מוצר טעים, אהוב בקנה מידה חוצה גבולות הוא חומר הגלם שילדים  ומבוגרים אוכלים לפחות פעם בשבוע ואוהבים לגוון בו מתכונים ומיני מנות עוד ועוד.

לעומת הפסטה הנמכרת ברשתות השיווק קיימת הפסטה הביתית המורכבת משלושה מרכיבים בלבד:
מים, קמח וביצה. 









בקצב החיים המהיר שאנו חיים בו כיום,  הזמן הוא משאב יקר ולא תמיד נתפנה להכין את הפסטה הראויה בבית.  פיליפס פסטה מייקר הוא המענה המושלם לבית. (אפשר לגוון בסוגי פסטה, סוגי קמחים, סוגי תוספות-הנוזל בצבעי תרד, סלק וכו...)










בימים אלו הגיעה השורה הגדולה מבית פיליפס לאוהבי האוכל האיטלקי - פיליפס מציגה פתרון חדשני להכנת פסטה טרייה ובריאה בבית בעשר דקות וללא מאמץ ומשיקה את פיליפס פסטה מייקר.

מהיום  אין צורך יותר לערבב, ללוש ולרדד, הפסטה מייקר שלפיליפס יעשה עבורנו את כל העבודה במהלך של מספר דקות, כל הנדרש הוא להכניס את המרכיבים למכונה ללחוץ על התכנית הרצויה ולהמתין מספר דקות לפסטה.















מכונת הפסטה מייקר היא הראשונה מסוגה שמייצרת פסטה בתהליך מהיר, נקי וקל. כל שצריך הוא להכניס למכשיר קמח, מים וביצה ותוך דק ספורות מתקבלת פסטה טרייה, ללא צורך בתהליכים נוספים מלבד בישול.

המכונה מאפשרת 2 תוכניות בהתאם למספר הסועדים: 
300 גרם פסטה עבור כמות קטנה ו-600 גרם עבור כמות גדולה יותר















לפסטה מייקר ארבע דיסקיות שונות בהן תוכלו להכין ארבעה סוגים שונים של פסטה: 
ספגטי, פנה , פטוצ'יני ודפי לזניה. כאשר הבצק מוכן והפסטה מתחילה לצאת יש לחתוך אותה באורך הרצוי.לערכה מצורפות שתי כוסות מדידה לנוזל ולקמח. 4 דיסקיות וחותכן.

לניקיון המכשיר: יש לפרק את החלקים ולהכניסם לשטיפה במדיח.
למיידע נוסף ומתכונים הכנסו לכאן
מחיר: 1990 ₪ ניתן להשיג ברשתות החשמל ובחנויות המובחרות








ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה