יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

gitta ideal - תיק החתלה להורים הטריים בקולקציה חדשה












gitta משיקה קולקציה חדשה לדגם האהוב gitta ideal  
התיק המושלם לאמא שלא מוותרת על עיצוב ונוחות









הכירו את הקולקציה החדשה לדגם המוכר והאהוב  gitta ideal
במסגרת ההתחדשות והרצון לפנק את ההורים ואת התינוק החדש, הוספו לדגם אידיאל רוכסן בכיס הקדמי כך שהנייד ישמר מוגן ועיצוב התיק ישמר. בקולקציה החדשה מגוון צבעי ג'ינס, והדפסים.


gitta ideal הוא דגם קלאסי, גדול ומרווח, מתאים להורים לילד ראשון ולכל הורה. הדגם מאובזר יותר מכל הדגמי  המוצעים בקולקציית gitta

התיק המושלם gitta ideal מגיע עם שומר חום לבקבוק, נרתיק למחלק מנות ורשת כביסה, היכן כל זה היה כשהייתי אמא טרייה לתינוקת מקסימה? 
החיים מעולם לא נראה נוחים יותרמתנה נפלאה ליולדת .









לנוחות ההורה - תא ראשי עם פתח רחב במיוחד. מחיצה פנימית היכולה להינתק. תא פנימי למסמכים הנסגר עם רוכסן. תא פנימי לארנק גדול ברוכסן נוסף.
קליפים עבור מוצץ, מפתחות, ולכל מטרה המקדשת יעילות ונוחות. רצועות הגב מרופדת במיוחד ומתכווננת.- יתרון יחסי חשוב. רצועת כתף הניתנת להסרה. שני תאים תרמים לבקבוקים, עם שלוש שכבות בידוד. תא החתלה בחלק האחורי המיועד להחתלה מהירה  ונוחה, גם כאשר התיק מלא. תאים לטיטולים ומגבונים. התיק כביס במכונה בתוכנית רגילה של 30 מעלות עם סחיטה וייבוש בצל. 





ניתן להשיג: בחנות גיטה ברחוב נמל יפו 30, באתר ובחנויות השונות.









חברת  gitta הוקמה בשנת 2000, ע"י חגית נאמן גורני, מעצבת מוצר בוגרת בצלאל, והייתה לפורצת דרך בשוק תיקי התינוקות המעוצבים בישראל ובעולם.


gitta מציעה מגוון רחב של צבעים ודגמים בעיצוב אופנתי כדי לאפשר להורים למצוא את התיק המתאים ביותר עבורם. הקו הנקי והמעודכן נשמר לאורך כל סוגי המוצרים.
לפני למעלה משלוש שנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה והחלה לייצר מוצרי טקסטיל ייחודיים ואיכותיים לתינוקות. סטים למיטה ועריסה, סדינים, שמיכות ומגבות. גיטה נחשבת כמותג מוביל המקפיד על ייצר מוצרים חדשניים ומפנקים לתינוקות והורים בארץ ובעולם.
לפרטים נוספים הכנסו לדף הפייסבוק 










ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה