יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

GOFLO לעוף אל החיטוב -אימון רצועות פטנט ישראלי.






אני משתייכת למי שקמים בבקר אל האימון היומי שפותח את סדר היום שלהם בין הקפה הראשון לקפה השני. בכל בקר אני לוקחת חלק בסוג אימון שונה. יש קצבי ויש איטי, יש לגוף ויש לגוף ולנפש יחד. כל אחד מהם תורם לי את מידת האדרנלין והסיפוק שהופכים לשלם באורח החיים שבחרתי לי.










השבוע התארחתי ב pink room zafonבתוך חלל אימון אינטימי ומרווח המיועד לאפשר לנשים לנתק את עצמן מסדר היום האינטנסיבי ולהשקיע את כל האנרגיה אך ורק בעצמן זכיתי לאימון GOFLO חוויתי עם מאמנת הכושר אירה דולפין. 










אימון GOFLO מורכב מ-6 רצועות בנג'י המנטרלות את מסת הגוף באופן המאפשר לבצע תרגילים בדרגת קושי גבוהה יחסית, ביתר קלות.

הרצועות הגמישות מייצרות התנגדות ולכן גם מתאימות לתרגילים בהם יש חשיבות לכוח מתפרץ, אירובי, שיווי משקל, חיטוב ושרפת שומן.
יחודו של ה GOFLO הוא בהתאמה למגוון רחב של קהלים, האימון יכול להתאים לאנשים בעלי צריכים פזיולוגיים מיוחדים, נשים בהריון, ילדים ואף לשמש ככלי לשיקום והפגת כאבים. כאשר הריטמה המגיע עם הערכה מנגישה את האימון לאנשים בעלי מוגבלויות.

ערכת ה- GOFLO אותה ניתן לרכוש באופן אישי כוללת גם ריטמה יעודית המאפשרת התמקדות על איזור המותניים והבטן.








GOFLOהוא אימון פיתוח ישראלי של היזמית לירון פריהר. פירהר שלא הצליחה לאזור את הכוחות להתאמן בעצמה שכרה את שני המאמנים של לרדת בגדול אור-לי הופמן בר וצאלה אברוני. לאחר תקופה לא קצרה של אימונים אינטנסיביים עם השניים החליטה לירון שהיא חייבת לפתח מוצר אימונים אשר יהפוך את חווית האימון למהנה. לאחר כ 25 נסיונות מוצלחים ויותר נולדו להן רצועות ה GOFLO.

פריהר: "נטרול משקל הגוף מאפשר למתאמים להתמקד בביומכניקה של התרגילים, במקום להתמקד בקושי והתסכול. כך שבמסגרת האימון שורפים קלוריות מחטבים את הגוף ונהנים מהתליך.
כיום האימון החדשני נחשב לאחד האימונים המובילים בספרד פורטוגל מקסיקו ואוסטרליה, ואף התחיל לכבוש בסערה את לונדון, ארצות הברית והיום גם את ישראל.

מתוך חווית האימון שלי ובהשוואה לרצועות ה TRX
GOFLO 
מעניק יתרון יחסי של תחושת מעוף וחוויה אישית טובה
 בזמן העבודה האינטנסיבית בחדר האימונים.








להשיג את האימון ברחבי הארץ, לברור נקודת מאמנים מורשים  







ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה