יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

כבר בדקתם שפנסי הרכב שלכם אינם עכורים לקראת החורף?








אם גם אתם מקפידים על תקינות הרכב וניקיונו הכולל מבפנים ומבחוץ, הרי שההמלצה הזו מיועדת בעיקר לכם ולמי שאתם מכירים שמשתייך לאוהבי ומקפידי הסדר, הניקיון והאוירה הטובה בתוך הרכב האישי או המשפחתי.

במסגרת מאמציהם של יצרני הרכב לצמצם ככל שניתן פגיעות בנפש במקרים של תאונות דרכים, הוחלפו בשנים האחרונות פנסי הרכב מזכוכית בפנסים מפלסטיק. אולם פנסים אלה נוטים לדהות עם הזמן, ופנסים עכורים פוגעים באיכות התאורה שכל כך חיונית בעונת החורף. מסיבה זו לא עוברים פנסים דהויים את מבחן הרישוי השנתי לרכב, ובעליהם נשלחים להחליף את בתי הפנסים או לחילופין לחדש את הפנסים. אלא שהחלפת בתי פנסים כרוכה בהוצאת כספית לא מבוטלת של מאות שקלים.





חברת SONAX  העולמית, המובילה בתחום מוצרי הטיפוח לרכב, מציגה מוצר חדשני לחידוש קל ופשוט של פנסי הרכב, אשר יבטיח תפוקה מקסימלית של הפנס ושדה ראיה רחב לנהיגה בטוחה. במקביל הערכה תחסוך לכם החלפה של פנסים הכרוכה בהוצאת כספית לא מבוטלת.  את הערכה ניתן למצוא בסניפי רשת SOLO  למוצרים לרכב הפרוסים בסניפי הום סנטר בכל רחבי הארץ.
הערכה מתאימה לחידוש פנסים שהצהיבו או דהויים מפלסטיק. היא מסירה בקלות כתמים, סימנים וקהות בפנסים, משחזרת את השקיפות המקורית שלהם, אוטמת אותם ומעניקה לפנסים מראה מחודש שיישאר לזמן רב. הערכה יוצרה תוך דגש רב על בטיחות וכך מבטיחה ששכבת הפנס המקורית לא תפגע בעת השימוש.    



הערכה כוללת:
משחת פוליש, 2 מטליות איטום, 2 ספוגי פוליש, 4 פדים לליטוש ו-4 מטליות פוליש. היא מספיקה לשני שימושים בשני הפנסים הקדמיים. 


לפני שמתחילים את פעולת הפוליש שוטפים את הפנס ומכסים את אזורי הקצה של החלקים הסובבים את הפנס (מכסה מנוע, פגוש וכו').
 1. צחצוח: מרטיבים מעט את פדי הליטוש שבערכה ומשפשפים אותם בצורה מעגלית על גבי הפנס. לאחר מכן יש מסירים בעזרת מטלית הפוליש את שאריות השפשוף. 
2. פוליש: מורחים ממשחת הפוליש על ספוג הפוליש ומצחצחים את הפנס תוך הפעלת לחץ מתון עד להשגת הברק הרצוי. לאחר מכן מנגבים את שאריות הפוליש בעזרת מטלית הפוליש.
3.איטום: משפשפים את מטלית האיטום על האזור המצוחצח ומחכים שיתייבש כ-30 דק'.
מחיר – 99.90 שקל.






עוד מבית  SONAX ישראל פטנט חדש לניקוי מערכות מיזוג האוויר ברכב. בתוך דקות ספורות וללא כל מאמץ תצליחו לנקות לבד את מערכת המיזוג ברכב. המוצר מיועד להפעלה בתוך הרכב כשהוא סגור ומפזר ספריי שחודר למערכת המיזוג, מנקה אותה ביסודיות ומותיר ריח נעים. ניתן למצוא את המוצר בסניפי רשתsolo  הממוקמים בתוך עשרות סניפי הום סנטר.







ה"רימון" לחידוש מערכת מיזוג האוויר מבית SONAX מבטיח לנקות את מערכת מיזוג האוויר ולהעלים ריחות לא נעימים תוך 15 דקות בלבד. המוצר משווק בבקבוק ספריי, וכל מה שצריך לעשות הוא להדליק את מיזוג האוויר במצב "סרקולציה" לכוון את המזגן למעלות הקור הגבוהות ביותר . להפעיל את התרסיס ולהניח אותו ברצפת המושב האחורי. בשלב זה יש לצאת מהרכב ולסגור את כל החלונות והדלתות. התרסיס יחדור למערכת המיזוג וינקה אותה מבפנים. לאחר 15 דקות פיתחו את כל דלתות הרכב וכבו את המנוע. התוצאות ידברו בעד עצמן ובכניסה הבאה לרכב כבר תרגישו כי מערכת המיזוג נקייה וריח מרענן יפוזר בחלל הרכב.  
מחיר: 39.90 שקל.


במשך כל השבת שקד בעלי בשמחה רבה על מלאכת החידוש פנסי הרכב ומערכת המיזוג. אני מודה שהוא לא שקט עד שהשלים את משימתו ושמח לבשר לי שהאוטו שלי מוכן נסיעה הבאה. 
לו רק ידעתם איזה מצב רוח נפלא היה לו מגודל החוויה (כן הוא "מת על זה") הייתם עושים זאת גם אתם...

  
לרשימת סניפי רשת solo: הכנסו לכאן או ב- facebook  או בטלפון 9383*



ריקי ברוך. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה