יום שישי, 4 בנובמבר 2016

טושים רייחנים וערכות הרכבה לפיתוח דמיון וקורדינאציה החל מגיל הגן






גם אם יהיו בחדרו של הילד ערימות צעצועים ומשחקים לרוב, תמיד הוא ישמח להתחדש ואנו נשמח עוד יותר לאתגר אותו ולפתח בו צדדים ותכונות שנרכשים תוך כדי הפעלתם.אחד השממעותיים שהייתי בוחרת כאם לילדי עת היו צעירים, הם משחקי הרכבה התורמים לפיתוח דימיון, קורדינאציה, ריכוז, ניסוי וטעיה וחוית הצלחה. 


חברת 'הנסיך הקטן', מהיבואניות המובילות בישראל למוצרי תינוקות וצעצועים, מציגה בישראל את K'NEX  מותג הרכבה ייחודי לפיתוח קואורדינציה ודמיון לגילאי גן חובה ומעלה.

ערכות ההרכבה של ק'נקס בעלות ערך משחקי כפול: קודם כל מרכיבים את המודל הנבחר תוך שימוש במיומנויות מוטוריות וכישורי הרכבה ואחר כך משחקים במוצר ככל העולה על הדמיון.
את מוצרי K'NEX ניתן לחלק למס' קטגוריות:












 סדרת הרכבים מכילה מגוון של ערכות הרכבה החל מערכות בסיסיות ועד ערכות אלקטרוניות וממונעות שונות. ערכות בנייה בסיסיות של ק'נקס מיועדות לילדים מגיל 5. 
ביניהן:
ערכת ג'יפ בסיסית לבניה, ערכת מסוק וערכת מטוס לבנייה עצמית. בערכות אלו ניתן לחבר כמה דגמים ליצירת מעבורת חלל. מחיר כל ערכה בסיסית : 44.90 ₪
ערכות לכישורי הרכבה מתקדמים כוללות ערכות אלקטרוניות או ממונעות, מיועדות לגילאים מאוחרים יותר ובהן ניתן למצוא :ערכת בנייה של מסוק תובלה ממונע לגילאי 7+ עם אופציה לבניית 3 דגמים , או לחבר 2 דגמים ליצירת מגה מסוק. –  מחיר 219.90 ש"
ערכת בנייה של ג'יפ 4X 4 עם אורות- לגילאי 7+  עם אופציה לבניית 3 דגמים , או לחבר 2 דגמים ליצירת מגה רכב - מחיר 219.90 ש"ח 
ערכת בניה מפוארת בנייה של 30 דגמים המגיעה בקופסת אחסון איכותית לגילאי 7+ מחיר 219.90 ש"ח
  






בסדרת הרובים 
מגוון רב של אקדחים, רובים וקשתות במגוון גדלים וכמויות.  קודם מרכיבים את דגם הנבחר ואח"כ משתמשים בחצים ובמטרות המצורפות לחלק מן הדגמים ויורים.
כל ערכה מכילה חלקים להרכבה עצמית וחיצים. בחלקן ניתן להרכיב מס' דוגמאות שונות לכל סדרת הרובים טווח ירי מדהים של עד 22 מטרים!
בסדרה זו ניתן למצוא ערכות לבנייה עצמית כמו :
ערכת בניית רובה פאנטום K5 עם שני חיצים- מחיר 99.90 ₪
ערכת בניית רובה K-10X  עם חמישה חיצים – מחיר 129.90 ₪
ערכת בניית מיני קשת עם חמישה חיצים – מחיר 129.90 ₪
ערכת בניית רובה  K-20X עם חמישה חיצים ומטרה לגזירה ובניה בגב האריזה. (כולל 4 דגמים שונים) – מחיר 219.90 ₪
ערכת בניית רובה קשת קרב עם חמישה חיצים ומטרה לגזירה ובניה בגב האריזה. (כולל 4 דגמים שונים)- מחיר 219.90 ₪
 ערכת בניית רובה קשת כפולה עם שבעה חיצים ומטרה לגזירה ובניה בגב האריזה. (כולל 4 דגמים שונים)  8+- מחיר 379.90 ₪
ערכת בניית זוג רובים ומטרה לבניה עם 20 חיצים לגילאי 8+ - מחיר 439.90 ₪.
 להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. 
לבירור  נק' מכירה:הכנסו לאתר 'הנסיך הקטן' או צלצלו. 08-9426633. 







לקראת החזרה לבית הספר השיקה חברת "הנסיך הקטן" סדרה חדשה של כלי כתיבה ריחניים של המותג הייחודי "סנטוס" CENTOS   בסדרה מבחר של עטי ג'ל ריחניים זוהרים, עפרונות וטושים בריח פירות, טושים בריח סוכריות ועוד.

כלי כתיבה הריחניים של "סנטוס" משלבים טכנולוגיות חדשניות של ריח ואיכות מוצר גבוהה. הם עמידים, אינם נשברים וניתן להשאיר אותם פתוחים ללא פקק במשך שבוע שלם.

בסדרה:
עטי ג'ל זוהרים וריחניים- עטי הג'ל כבר ידועים באיכותם ובהיותם רכים ונוחים לכתיבה. מעכשיו, ניתן לרכוש גם בצבעים זוהרים, צבעים עזים, דיו עם נצנצים, דיו מטאלי וכמובן כולם ריחניים. מגיעים באריזה של 5.

עפרונות צבעוניים וריחניים- עפרונות צבעוניים בניחוחות פירות משגעים. מגיעים באריזה של 12.

טושים דקים ריחניים- טושים  דקים איכותיים במיוחד, במגוון ניחוחות מדהימים של פירות. הדיו של הטוש מספיקה לזמן רב ביותר מגיעים באריזה של 10.

טושים בריח פירות- טושים רחיצים איכותיים במיוחד, במגוון ניחוחות מדהימים של פירות. הדיו של הטוש מספיקה לזמן רב ביותר.  מגיעים באריזה של 8.

טושים בריח סוכריות- טושים רחיצים איכותיים במיוחד, במגוון ניחוחות מדהימים של סוכריות. הדיו של הטוש מספיקה לזמן רב ביותר. מגיעים באריזה של 8.

צבעים עבים ומסתובבים לגיל הרך- צבעים עבים במיוחד, המותאמים לאחיזה נוחה לידיים קטנטנות שרק לומדות לצייר.  הצבעים עמידים במיוחד ולא נשברים גם אם לוחצים עליהם חזק.  מגיע באריזה בודדת.

מחיר מומלץ: החל מ- 11.90 ₪

חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee"  החברה מתמחה בייבוא מוצרי ילדים ותינוקות איכותיים, ביניהם: טומי טיפי, סמי הכבאי, טבע תום ואחרים.

 מוצרי "סנטוס" נמכרים חנויות הצעצועים וכלי כתיבה.. 08-9426633









ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה