יום שישי, 1 ביוני 2018

בחרתי לטוס אל-עלבידו (אל-על לבידו)










הנוסעת הזרה שישבה לצידי בתחילת החודש בטיסת אל על מנתב"ג לליסבון, הסתקרנה להבין למה אני כל כך מתלהבת ממוצרי הקוסמטיקה של לבידו המוצעים בקטלוג הדיוטי פרי של המטוס. כשהתשובה שלי היתה חד משמעית, לא נשאר בה ספק וכבר שעה אחר כך כשהדיילת עברה עם עגלת הדיוטי פרי היא רכשה בהמלצתי את הסרום המשקם ואת קרם העינים.











כבר סיפרתי כאן שמאז שחברתי למוצרי הטיפוח של לבידו, מוצרי כחול לבן, אני לא מחליפה אותם גם לא במותגי הקוסמטיקה הבינלאומיים הידועים בעיקר בשמם. 
לאחרונה הצטרף גם קרם הצוואר של לבידו ל"ארסנל" הטיפוח היומי שלי. 
לאורך שנים טעיתי לחשוב שקרם הפנים מתאים גם לשמירה על עור הצוואר. בתום עשרה ימים בהם התמדתי בשימוש בקרם הצוואר בוקר וערב אני יודעת שטעיתי. התוצאות מדברות בעד עצמן והוא כבר מדורג אצלי בחזקת must.






תצלום מתוך קטלוג הדיוטי פרי במטוסי אל-על



קרם הצוואר הוא מהקרמים המרוכזים והפעילים ביותר של לבידו ומתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור בוגר (מגיל 40).ומתאים גם לטבעוניות.
הקרם מיועד לאזור הצוואר והמחשוף, עשיר בתמצית פקעות נרקיסים להן ריכוז גבוה של חומר פעיל והיכולת להחלקת קמטים והאטת תהליכי הזדקנות העור.
הקרם עשיר ברכיבים פעילים- שמנים אורגניים של זרעי רימון, הדרים, רוז היפ, נר הלילה, נטופית רפואית,
מועשר בחומצה היאלורונית- שמעודדת את ייצור הקולגן ומעניקה נפח, מוצקות ומראה צעיר יותר.












למה חשוב להשתמש בקרם צוואר?
הצוואר ואזור המחשוף הם האיברים הראשונים עליהם ניכרים נזקי הגיל והשמש בהשוואה לעור הפנים


עור הצוואר דק יותר, דל בשומן תת-עורי וחסר בלוטות חלב הדואגות לשימון העור. אי לכך מאבד אזור הצוואר את הלחות מהר יותר ונוטה ליובש.

בעור הצוואר יש פחות תאי פיגמנט, המייצרים את פיגמנט המלנין שתפקידו להגן עלינו מפני נזקי קרינת השמש. הוא נמצא בתנועה מתמדת ותחת השפעת כוח הכבידה (גרביטציה) נוטה "לשקוע" ו"ליפול" והקמטים הופכים מודגשים עוד יותר, לכן חשוב במיוחד לשמור על האלסטיות והעמידות שלו.
הקרם מכיל חומרים פעילים המתמקדים במיצוק ושיקום אינטנסיבי של סיבי הקולגן והאלסטין, כמו גם מרכיבי לחות בריכוז גבוה במיוחד ובעלי חדירות גבוהה המבטיחה את פעילותם. הואמיועד לשימוש יומיומי, בוקר וערב. יש למרוח את אזורי הצוואר והמחשוף בתנועות טפיחה עדינות עד לספיגה. מומלץ לשימוש לאחר מריחת סרום! הסרום חודר לשכבות העמוקות יותר של העור ובכך מסייע לקרם להיספג טוב יותר ולאגור לחות לזמן ממושך.
הקרם: נבדק דרמטולוגית, טבעוני VEGAN, וללא גלוטן.





בחודש יוני ימכר קרם הצוואר של לבידו ב 40% הנחה! 139.90שקל במקום 234.90 שקל
לרכישה ישירה במחיר הנחה הכנסו לכאן 









ריקי ברוך













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה