יום שני, 25 באפריל 2022

'מחודדים לחיים' ספר חדש של הפרסומאי הוותיק שאול מידן




"תעשה כי רצית ולא כי ריצית"
השבוע הגיע לידי הספר 
'מחודדים לחיים' שכתב הרעיונאי ויועץ המיתוג שאול מידן, מרצה באוניברסיטה הפתוחה בנושא מיתוג תקשורתי, וקופירייטינג וכתיבה שיווקית. מידן, לשעבר מנכ"ל משותף של שני משרדי פרסום "מידן-שנהב" ו- “On&Off “ אותם אף הקים, ליווה בעבר מאות מותגים ועסקים במגוון רחב של תחומים וענפים במשק.
"תתמקדי באור שמולך ולא בחושך שמצדדיך"
במשך 20 שנה אסף סיפורי חיים, חוויות, כישלונות והצלחות ושמר אותם קרוב אל ליבו. בשנים האחרונות הפכו לקטעי טקסט, משפטים שנונים ומילים מושחזות שאט אט התגבשו לספר הכתוב בצורה מחודדת המאפשר לקוראים לקבל זווית ראייה אחרת על החיים עצמם.



בספר 43 חידודים מתוך מאות חידודים שכתב ועודו כותב ומפרסם בקהילת 'מחודדים' אותה הוא מנהל בפייסבוק ומונה כיום כמה אלפי אנשים, מספר שהולך וגדל באופן יומי. לספר מוצרים משלימים -סימניות עם משפטים מחודדים, מגנטים, מדבקות וחולצות מודפסות. בנוסף מעביר מידן את ההרצאה "מחודדים לחיים - כשהיצירתיות פוגשת את המציאות" לקהל הרחב. לספר קיים ספר המשך 'מחודדים לחיים 2' המכיל חידודים ותובנות חדשות ותומך באג'נדה - לעזור לאנשים להסתכל על החיים בצורה מחודדת, אופטימית ויצירתית.

"לכי עם האמת שלך סמכי עליה שהיא יודעת את הדרך"

את הספר כתב, ערך, והדפיס באופן עצמאי כאשר לאורך כל הספר ניכרת באופן מובהק המקצועיות שלו בבניית קונספט ושפה קריאטיבית מיתוג והנעה לפעולה.


"תכוון גבוה. ככה קטני אמונה לא יסתירו לך"

"מחודדים לחיים" הוא ספר מתנה מחודד ויצירתי לעצמכם ולאנשים שאוהבים. הספר מכיל אוסף של משפטים מחודדים וטקסטים קצרים המאפשרים לראות את כל מה שהחיים מזמנים לנו בזווית ראייה אחרת, אופטימית, יצירתית ומחודדת יותר.

אהבתי מאד את חידודי הלשון השנינות ודרך החשיבה המדויקת. המסרים בספר קצרים (כמו שאני אוהבת) לא מתחכמים, ישירים ומותירים את הקורא בעוד כמה דקות של מחשבה והפנמה. הספר קליל, חכם ומעורר השראה. תנו אותו במתנה לכל מי שאתם באמת באמת אוהבים ולא רק בחג הפסח כי מחודדים בחיים זה כל השנה...  
'מחודדים לחיים' מאת שאול מידן, מחיר  60 ₪ לרכישה ישירה לחצו כאן.

































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה