יום ראשון, 3 באפריל 2022

הפסקנו לקנות בקבוקי מים ועברנו לקנקן הסינון של "אקוואפור"

 


מים הם חיים ואצלנו בבית שותים המון מים! לא מתוקים, לא ממותקים לא מוגזים. מים מברז שעוברים סינון ראוי ומקבלים את הטעם המשובח של מים זכים.


השבוע הגיע להתנסות קנקן הסינון של "אקוואפור", הכנתי אותו לשימוש. הוספתי מי ברז והעברתי לקומקום כדי לחמם לי מים לקפה. התוצאה הייתה קפה משובח שבעתיים בטעם נפלא שעשה לי חשק לשתות את הכוס השנייה מיד אלא שהחלטתי לחכות מזגתי מהקנקן כוס מים וחזרתי למטלות הלוז היומי שלי.
אם גם לכם נמאס לסחוב בקבוקים כמו לבעלי, זה הזמן להכניס למטבח את אחד משני הדגמים של  "אקוואפור" .




טעם הקפה לא משהו? היעזרו בקנקן של "אקוואפור" לקבלת מים טעימים לשתייה חמה או קרה, לבישול ולמכונת הקפה! חברת אקוואפור Aquaphor האירופאית משיקה שני דגמים חדשים של קנקנים לסינון ולטיהור מים: אמתיסט ואוניקס.


הקנקנים מיועדים לסינון ולטיהור מי ברז, להפחתת טעם וריח כלור ב-75% לפחות ולהפחתת חומרים מזיקים במים ובהם מתכות, חומרים אורגניים, חלודה, פנולים ועוד. המים המסוננים גם מסייעים להגן על מוצרי חשמל כמו מכונות הקפה והקומקומים. הפילטר שבקנקן מתאים לסינון של כ-200 ליטר ומומלץ להחליפו אחת לחודש, בממוצע (תלוי באיכות המים ובהיקף השימוש).

הקנקנים האיכותיים ללא BPA והם כוללים מחוון המתריע כשהגיע הזמן להחליף את הפילטר. הקנקנים מיוצרים לפי תקן 9001 ISO. לפילטר כשרות חו"ל OK.


קנקן אוניקס Onyx: קנקן בנפח 4.2 ליטר מים (2.9 ליטר מים מסוננים), שקוף, עגול ואלגנטי, עם מכסה לבן.



קנקן אמתיסט Amethyst: קנקן בנפח 2.8 ליטר (1.3 ליטר מים מסוננים), שקוף ואלגנטי, עם מכסה בצבע כחול. הקנקן צר ומתאים לדלת המקרר.

מחיר: 230 ש"ח (כולל 10 פילטרים. שווי כל פילטר 29 ש"ח). להשיג באתר 























ריקי ברוך.














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה