יום שבת, 30 באפריל 2022

גלו את הרטבים שישדרגו לכם את הטעם במנגל, בתנור ובמוקפץ!




בסוף השבוע ערכתי את שולחן השבת עם שפע תבשילים והוספתי לשולחן את מבחר הרטבים המצוינים שהגיעו להתנסות ימים אחדים קודם לכן. במשפחה שלי אוהבים אוכל פיקנטי, לא חריף מידי אך בשילוב טעמים מדויק שמקפיץ כל מה למשהו חדש. 



חברת "מאכלי עולם" מציעה ליהנות ממבחר הטעמים המיוחד של Sweet Baby Ray's - מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב

הרטבים שישדרגו לכם את הטעם במנגל, בתנור ובמוקפץ! חברת "מאכלי עולם", המתמחה ביבוא ושיווק טעמים ומאכלים מהעולם, מציעה ליהנות ביום העצמאות, בל"ג בעומר ובכלל - ממבחר הטעמים המיוחד של Sweet Baby Ray's - מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב.


כל מי שביקר במסעדת ברביקיו, בדיינר או במסעדת מזנון מהיר בארצות הברית בוודאי נתקל במבחר הרטבים הנהדר של SBR ((Sweet Baby Ray's, המתאפיינים בטעם עשיר ובמרקם סמיך ועם זאת קליל, ומשתדכים מצוין למגוון מנות של בשר ותחליפיו, המבורגר, נקניקיות, טופו, צ'יפס, טבעות בצל, נודלס ועוד. אז למה שאנחנו לא נהנה גם?
הבן שלי עף על טעם הציפוטלה ועל הרוטב החריף. (לי הוא היה חריף מידי) והודיע שהוא לוקח אותו הביתה... בעלי ואני התלהבנו מרוטב הטריאקי אבל כולם פה אחד חגגו על רוטב הברביקיו והוסיפו לבשרים, לעוף ואפילו לסיגרים המטוגנים. 



במבחר הרטבים:
רוטב ברביקיו – Barbecue Sauce - הרוטב הראשון והמקורי של SBR
רוטב טריאקי Sweet Teriyaki – עם שומשום וג'ינג'ר
רוטב ברביקיו בטעם דבש ופלפל צ'יפוטלה – Honey Chipotle Barbecue Sauce
רוטב חריף – Hot Sauce - חדש בישראל

בהכנה על האש מומלץ למרוח את הרוטב ב- 5 – 10 הדקות האחרונות לצלייה. מומלץ גם להשתמש ברטבים כמרינדות להשרייה כשעתיים לפני הבישול או הצלייה. הרטבים מתאימים גם להכנה ולתיבול מוקפצים, בישול, בישול איטי ובכריך, והם גם נהדרים בתור דיפים עם ירקות, קרקרים, צ'יפס או נאצ'וס.






יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה (עד 4 חודשים).
כשר פרווה באישור הרבנות לישראל ובהשגחת OU.
מחיר: כ-22.90 ש"ח (לבקבוק במשקל 340 - 510 גרם).
להשיג ברשתות טיב טעם, סטופ מרקט, קשת טעמים, אתר כרמלה, ובמעדניות וקצביות ברחבי הארץ.















ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה