יום רביעי, 13 באפריל 2022

"מאפיית אריאל" משיקה סדרת מוצרי מאפה כשרה לפסח




אחת מנקודות התורפה אצל שומרי הכשרות לאורך חג הפסח היא הירידה בהיצע המאפים המתבססים על קמח רגיל. שנים שאנו נחשפים לתחליפים שונים, קמחים חדשים כשרים לפסח ומשתדלים להגיע לתוצאות מיטביות אלא שלא תמיד התוצאות הכשרות משתוות לטעם המוכר ואהוב כמו בכל ימות השנה.

השנה כבר לא נצטרך לחפש..."מאפיית אריאל", המתמחה במוצרים כשרים לפסח, משיקה לרגל החג מגוון מוצרים רחב שטרם נראו על המדף: ג'חנון, מלאווח, בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בורקס פיצה ובצק עלים. החברה מציעה גם ליין של לחמניות כשרות לפסח, הכולל שישיית לחמניות ולאפה הראשונה מסוגה בשוק. בנוסף, תשווק החברה סדרת עוגות כשרה לפסח הכוללת עוגה בטעם שוקולד, עוגת שיש ועוגת וניל עם שטרויזל וכן סדרת עוגות ועוגיות פרימיום. בסניפי הרשת יוצעו מבחר עוגות פרמיום כשרות לפסח בהן עוגת אספרסו, עוגת שוקוצ'יפס ואגוזים ועוד, וכן מאפינס וסדרה של עוגיות מיוחדות.

לדברי שי סלמן הבעלים של "מאפיית אריאל, "במשך 25 השנים שכללנו את היכולות ואת ההתמקצעות שלנו בתחום, שיפרנו כל הזמן את הטעם של המוצרים והרחבנו את המגוון". לדבריו, הסיבה להרחבת המגוון היא לחץ של צרכנים לספק עוד ועוד מוצרים. "אנחנו לא מסתפקים בלתת תחליף למוצרי החמץ אלא מביאים טעמים שלעיתים אף עולים על המוצר המקורי", אומר שי סלמן.












סדרת המאפים הכשרה לפסח של מאפיית אריאל כוללת:

ג'חנון כשר לפסח
ג'חנון איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (14 יחידות). ניתן לאפות על חום נמוך למשך הלילה וכן באפייה מהירה בתנור, ומגישים טרי וחם, לצד עגבניות מרוסקות וביצה קשה. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.


מלאווח כשר לפסח
מלאווח איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (6 יחידות). ניתן להכין על מחבת ובתנור, ומגישים טרי וחם, לצד סלט ירקות טרי וביצה קשה. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.


בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בורקס פיצה כשר לפסח

בורקס איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, במילוי עשיר של גבינה, תפוח אדמה ורוטב פיצה, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (18 יחידות). אופים למשך כ-20 דקות ומגישים טרי וחם, לצד סלט רענן. כשר חלבי לפסח לאוכלי קטניות (בורקס תפוח אדמה כשר פרווה).

בצק עלים כשר לפסח
בצק עלים איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 450 גרם (3 יחידות). מיועד למאפי עוגות, עוגיות, קישים, פשטידות ועוד. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.




סדרת העוגות הכשרה לפסח של מאפיות אריאל כוללת: עוגה בטעם שוקולד, עוגת שיש, עוגת שוקוצ'יפס ועוגה בטעם וניל עם שטרויזל. עוגות כשרה לפסח ללא חשש קטניות, במתכון מקורי של מאפיות אריאל ובטעם של אפייה ביתית, ללא צבעי מאכל, משווקת באריזת נוחות של 350 גרם.

חברת "מאפיית אריאל" הוקמה לפני כ- 25 שנה, בקונספט של מאפיות שכונתיות. לחברה מספר מפעלים באזור הצפון המייצרים מגוון לחמים מיוחדים, לחמניות ובגטים, בורקסים וקרואסונים, עוגות ועוגיות, פוקאצ'ות ועוד, בבקרת איכות גבוהה. החברה מפעילה 26 סניפים ברחבי הארץ, בשיטת זכיינות. מוצרי החברה משווקים ונמכרים ברשתות המזון ברחבי הארץ, בשוק המוסדי והפרטי ובסניפי הרשת.

כשרות מוצרי המאפה בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות פ"ת.
כשרות העוגות ללא חשש קטניות בהשגחת חתם סופר.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22-24 ₪ לאריזת ג'חנון, מלאווח, בורקס (600 גרם); כ-11 – 13 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם וכ 17-19 ללחמניות כשל"פ.
להשיג ברשתות המזון ובסניפי רשת "מאפיית אריאל" ברחבי הארץ.




















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה