יום חמישי, 28 באפריל 2022

תבואות משיקה תה ירוק אורגני בסדרת טעמים נפלאים, הצטרפו לטעימה טעימה מאד.




אנחנו אוהבים לשתות תה בחורף ובקיץ.  אני מכינה אותו במתיקות עדינה ומגוונת בין תה קר לתה חם, תלוי בשעה ביום. כאשר אני בוחרת להכין תה קר, בעיקר בימות הקיץ, אני חולטת לתוך קנקן את אחד הטעמים הנהדרים ממבחר טעמי התה הירוק האורגני של "תבואות," מוסיפה מים חמים ומשאירה בחוץ עד צינון. אחרי זמן מה אני מכניסה למקרר כדי שיעמוד מוכן בכל עת שמי מבני הבית ירצה לשתות. גם אתם יכולים לעשות זאת בקלות רבה. אגב, את התה שאני מכינה מבעוד ערב אני מעבירה לבקבוק הספורט ולוקחת עמי לאימון הבוקר בסטודיו.


חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, נכנסת לתחום התה האורגני: ומשיקה סדרה של 12 טעמים של תה ירוק אורגני וחליטות אורגניות. הסדרה נהדרת להכנת שתייה חמה או קרה - בבית, בעבודה, בטיול ובכל זמן. המוצרים מיובאים מסרי לנקה, ובכל אריזה 25 שקיקים במשקל 1.5 גרם כל אחד.


הטעמים כוללים: תה ירוק אורגני בתוספת קינמון ובטעם תפוח; תה ירוק אורגני בתוספת לימונית לואיזה; תה ירוק אורגני בתוספת מאצ'ה; תה ירוק אורגני בתוספת למונגראס וג'ינג'ר; תה ירוק אורגני בטעם יסמין; תה ירוק אורגני צ'אי מסאלה; תה ירוק אורגני בטעם נענע; תה ירוק אורגני בתוספת לואיזה; ותה ירוק אורגני טהור. טעמי החליטות כוללים חליטה אורגנית של קמומיל ;חליטה אורגנית למונגראס; וחליטה אורגנית של שומר.



תה ירוק הוא תה שבתהליך עיבודו עבר חימצון מינימלי וזאת להבדיל מתה שחור, שעובר חימצון מלא. התה הירוק נפוץ בסין, ביפן ובמדינות בדרום מזרח אסיה ובשנים האחרונות, הפך לפופולארי גם במדינות המערב, בהן נהוג היה לשתות בעיקר תה שחור.




כשר פרווה בהשגחת סטאר K.
מחיר: 15.50 ש"ח (לאריזה של 25 שקיקים).
להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.






















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה