יום שני, 16 במאי 2022

אני בחרתי להאמין בעצמי - הספר שמסייע לילד לחזק את הביטחון העצמי.



אני בחרתי - להאמין בעצמי מאת הדר סבג

הביטחון העצמי של הילדים הוא הנכס החשוב ביותר שיש להם בחיים. ילד עם ביטחון עצמי, הוא ילד שמעיז להתנסות בחוויות, פתוח חברתית ומאושר הרבה יותר. לכן ביטחון עצמי חשוב אפילו יותר מכישרון ויכולת. איך אפשר לעזור לילד שסובל מחוסר ביטחון עצמי או מביטחון עצמי נמוך? איך ביטחון עצמי גבוה תורם לכישורים החברתיים של הילד?
להורים יש תפקיד חשוב מאוד בתהליך התפתחותו ועיצובו של הביטחון העצמי אצל הילדים. ההורים הם הגורם החיצוני הקרוב ביותר שתורם לתדמית העצמית של הילד וקובע אם היא תהיה חיובית או שלילית, אם הוא ירגיש שייך או נבדל, שווה ערך או חסר חשיבות.

בימים אלו רואה אור הספר  "אני בחרתי – להאמין בעצמי" שכתבה ואיירה הדר סבג זהו ספר ילדים מקסים, חשוב ומהנה. סיפור על ילד שחושש לדבר בסיטואציות חברתיות, וכשמגיע הרגע להביע את עצמו, קולו נעלם והוא שותק. כדי להתגבר על התסכול הוא נעזר באימו, אשר נותנת לו עצה מעשית כיצד להתמודד עם הפחד.


ומה באשר לפחד? להעדר הביטחון העצמי?
פחד הוא רגש חיוני ששומר עלינו. אך מה עושים כשהפחד משתק אותנו? כיצד הופכים אותו לגורם מעצים?
הסיפור נכתב מתוך תחושת שליחות: לעזור לילדים לייצר ביטחון עצמי, להאמין בעצמם וביכולות שלהם, לומר את מה שהם חושבים ומרגישים בלי חשש, ובעיקר – לא לפחד מהפחד.
"אני בחרתי – להאמין בעצמי" הוא הראשון בסדרת הספרים “אֲנִי בָּחַרְתִּי”, שצפויה לצאת לאור בקרוב.

“יֵשׁ רְגָעִים שֶׁהַקּוֹל קְצָת רוֹעֵד. יֵשׁ רְגָעִים שֶׁאֲנִי קְצָת מְפַחֵד.” (מתוך הספר)



לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של הדר סבג שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.


"אֲנִי בָּחַרְתִּי – לְהַאֲמִין בְּעַצְמִי" כתבה ואיירה הדר סבג. הוצאת ספרי ניב, 24 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה.



















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה