יום רביעי, 18 במאי 2022

שייק בריאות: מנגו, אננס תפוז.

 

אני נוהגת להכין שייקים שונים ומגוונת בצבעים, במרכיבים ובטעמים. בדרך כלל יש אצלי במקפיא מבחר פירות קפואים שאני רוכשת באריזות של 1-2 ק"ג והם משמשים אותי כאשר חסרים לי פירות טריים. אין ספק שהמצאות של מרכיבים טריים תמיד בעדיפות עליונה אבל כאשר "בא לי" פרי שאינו בעונה תמיד יהיו לי בהישג יד הפירות הקפואים.





השבוע הגיעה להתנסות מחית אננס טבעית של המותג מייסטר. האמת היא שהכנסתי אותה למקרר והתחשק לי לנשנש אותה כפית אבל במחשבה שנייה הפעלתי את הנינג'ה ורקחתי לי שייק מדהים שצינן והשביע כמו ארוחת מלאה.

גם אתם יכולים להוסיף לשיקים מרכיבים שונים יוגורטים, עלים, מחיות מהסדרה הנפלאה בכל טעם שרק תרצו, זרעוני צ'יה, זרעי פשתן, תמרים נענע, גינג'ר וכו... ותקבלו משקה בריא ומזין. מרווה ומצנן.


שייק בריאות: מנגו, אננס תפוז.  

מרכיבים

כוס מחית פרי אננס טבעית של unique (מייסטר)

כוס קוביות מנגו קפוא

פלחים מתפוז קלוף נקי מסיבים

1 תמר 

חופן קוביות קרח - לפי הטעם 

*קוביות בננה קפואות או בננה טרייה (לבחירה)

*פתיתי קוקוס לקישוט

ההכנה:

מכניסים את כל המרכיבים לנינג'ה ומערבבים עד יצירת מרקם סמיך וחלק.

מעבירים לכוס ומפזרים מעל פתיתי קוקוס. 

לכבוד חג השבועות, מציג מותג UNIQUEמבית חברת "מייסטר", סדרה של 15 מחיות פרי טבעיות ואיכותיות מצרפת המתאימות להכנת מגוון עוגות, מוס, שייקים, קוקטיילים, סורבה ועוד.
המחיות מכילות פרי טבעי וסוכר והן ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם. המחיות מוצעות במרקם חלק ללא גרעינים, והן משווקות במיכל ייעודי במשקל 1 ק"ג עם פקק נוח - לשימוש חוזר ולשמירה על ההיגיינה.
במגוון הטעמים: תות * משמש * אננס * בננה * קסיס * לימון * ליים * דובדבן חמוץ * ליצ'י * מנדרינה * מנגו * אוכמניות * פסיפלורה * אגס וויליאמס *פטל.

כשרות: חוג חתם סופר פתח תקווה והרבנות הראשית לישראל (מלבד הפטל).
מחיר: 59 – 71 ש"ח למחית פרי במשקל 1 ק"ג.
להשיג באתר ברשתות ובחנויות מתמחות.















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה