יום רביעי, 4 במאי 2022

"לגלות את עצמי מחדש" - איך להניע שינוי בטבעיות ספר מאת גליה נתן אפשטיין,

 



השבוע הגיע לסיקור "לגלות את עצמי מחדש" ספרה של גליה נתן אפשטיין, מלווה ויועצת אנרגטית וארומתרפיסטית מוסמכת, המובילה נשים למימוש הפוטנציאל שבהן מתוך משמעות, סיפוק וחיבור למהות, ומתמחה בהפגת כאבים בדרכים טבעיות.

כבר קראתי שפע ספרי עידן חדש, אימון אישי והצלחה של כותבים שקידמו תהליכים להגשמה, הצלחה ומימוש היעוד האישי. ספרה של נתן-אפשטיין מביא לקוראת את יתרונו היחסי. הספר מיועד לנשים הנמצאות בצומת בחיים או במצב של תקיעות באמצע החיים, מקצועית או אישית, ורוצות להניע שינוי, אבל חוששות מהתהליך או שאינן יודעות איפה להתחיל.
הספר מאפשר לקוראות להקשיב פנימה ולהוציא את המהות החוצה, תוך כדי קבלת תובנות והשראה באמצעות קריאה חווייתית. להתבונן על החיים שלהן, לשאול שאלות ולעשות את הצעד הראשון לשינוי המיוחל.
במהלך הקריאה של הספר ובמהלכו תרגישו התרחבות של לב, תתמלאו באמונה שהדבר אפשרי ותקבלו אנרגיה ותשוקה לחולל יותר קסם בחיים שלכן.


הספר נולד מתוך מסעה האישי של הכותבת מי שעסקה בעריכת דין והפכה ליועצת ומלווה אנרגטית. בספר פוגש הקורא עושר של תובנות מחשבות והרהורים היוצרים כלי למימוש עצמי, להעצמה ולהשראה איך להניע שינוי מבלי לחוות משבר או כאב, אלא בזרימה ובטבעיות

"כשאין איזון ואין הרמוניה - אני מרגישה שאני לא מצליח לנשום.
אני מתרחקת.
אבל כיוון שאיזון והרמוניה הם כמו אויר לנשימה בשבילי, הם טבועים בי. אני חותרת אליהם תמיד.
טבעיים כמו הנשימה.
וזה נותן לי שקט. להקשיב לעצמי.
כשהבנתי שזו המהות שלי- ובו כל חלקי הפאזל מתחברים.
נקודת האפס מאמץ. הגעתי." (מתוך עמוד 20 בספר)

מתוך החוויה האישית של הכותבת משתפת גליה נתן אפשטיין: "בעיקר כתבתי את הספר לעצמי - בכל פעם שאני קוראת בו הוא מעלה חיוך על פניי, מרגש אותי ומחזק אותי, ולכן החלטתי לחלוק אותו גם עם העולם, שייתן השראה ונקודות מבט נוספות לכל אחת ואחד במסע אישי."

ומהמקום האישי שלי כמי שהתחברה לספר, למילים, לתובנות - זהו ספר המעניק לקוראה השראה. השראה לזו הרוצה לעבור מסע ומחפשת את הכלים והדרך לגלות את עצמה מחדש. קריאת הספר אינה מספקת ועצם היישום כולל בחובו את נקיטת הצעדים, היציאה מאזור הנוחות, ההוקרה, החמלה, הסליחה לעצמך, הנאמנות, האותנטיות, ההרגלים הקטנים, השקט הפנימי עד לשלב הבא.

"לגלות את עצמי מחדש" מאת גליה נתן אפשטיין, לרכישה ישירה מהסופרת צלצלו- 0549222639 וכתובת מייל: galyah@galyahnatanepstein.com




















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה