יום שישי, 27 במאי 2022

גם את תוכלי להתחבר לעצמך פנימה ולחזק את הידיעה הפנימית שלך עם קלפי "אפשרויות נפתחות"

 


בסופו של דבר גם אם נתקשה לקבל את התיקוף שיעניקו לנו הקלפים דומה כי תהיה בהם תובנה שכבר ידעתי והייתה בתוכי פנימה.

השבוע הגיעה להתנסות ערכת הקלפים "אפשרויות נפתחות" פרי פיתוחה של טלי ויטנברג מי שעוזרת לנשים להתחבר לשיעור הרוחני שלהן, להבין אותו, ובזכות כך לחיות טוב יותר, להרגיש טוב יותר, ולנוע בצורה נעימה יותר בחיים.

קלפי אפשרויות נפתחות לחיבור ולבהירות היא ערכת קלפים הכוללת 48 קלפים מאירים ומרגשים + חוברת נלווית עם הסברים לשימוש והסבר מפורט על כל קלף. עוד בערכה שני פנקסי אפשור: הפנקס הסגול ובו 100 משפטי שאלה והסבר נלווה כיצד להשתמש בהם והפנקס הצהוב באותו עקרון רק ללא המשפטים שאותם תצטרכי את ליצור/לנסח או לבחור מהפנקס הסגול ולרשום לעצמך.


קלפי "אפשרויות נפתחות", מחברים אותך פנימה אל המקום היודע שבתוכך, עוזרים לך לנטרל את כל הדעות מבחוץ שמבלבלות אותך, ומכווינים אותך לשאול את השאלות הנכונות עבורך, כאלה שמייצרות וודאות פנימית ולא וודאות חיצונית.
מתי תוציאי לעצמך קלף: כשאת מתלבטת, מרגישה לא מפוקסת ולא יודעת מה לבחור.
כשאת צריכה חיזוק מבפנים שאת הולכת בדרך הנכונה, גם אם בחוץ אף אחד לא מבין את זה.
כשדברים לא מסתדרים ואת יודעת שאת צריכה לעשות רגע סדר בתוכך.


פתחתי את הערכה ובקשתי להתנסות. שאלתי את הקלפים שאלה. הפכתי אותם ושלפתי באופן אקראי קלף ביד הפחות דומיננטית. ככה אני רגילה ויודעת ממה שלמדתי באחת מסדנאות ההכשרה להיותי למאמנת אישית ומאמנת קבוצות. 


היה זה קלף 15 קלף מגעברור היה לי שהוא ענה על מה ששאלתי.
פתחתי את החוברת ובקשתי לדעת יותר. כשהתחלתי לקרא נותר לי רק להסכים עם הכתוב. הקלף חזק את מה שכבר ידעתי.
הכרתי כבר את ההרגשה הזו. כי יש מקום בתוכך - שיודע תמיד מה נכון לך. גם אם זה לא תמיד מרגיש ככה. אבל לפעמים המקום הפנימי החזק הזה, הוא בתוכך, אבל הוא כל כך רחוק ממך.
ואז, דווקא בנקודות בהן את הכי רוצה ללכת עם האמת שלך, את מוצאת את עצמך מרגישה אבודה לרגעים. את מחפשת תשובות וחיזוקים מאנשים אחרים, מהאינטרנט, מחברות, את רוצה שיגידו לך מה הדבר הנכון, מה הדרך הנכונה ללכת בה. איפשהו, את יודעת שלא תקבלי את זה, אבל בכל זאת את מנסה, וכל כך מתעייפת. מתיש ללכת מסביב לעצמנו.


גם את תוכלי לפגוש את עצמך באמת, להתחבר לעצמך פנימה
 ולחזק את הידיעה הפנימית שלך עם קלפי "אפשרויות נפתחות"
לרכישת הערכה לחצו כאן 
























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה