יום חמישי, 12 בינואר 2017

gitta stroll-תיק לעגלת התינוק מחד וארגונית של האם מאידך.









השותפות בין האם לתינוק מתחילה באירגונית
gitta stroll

אני רואה אותן את האימהות הצעירות היושבות בבתי הקפה יוצאות לאימוני כושר, לגני השעשועים או יושבות בפגישה עסקית כשלצידן בעגלה תינוק. הן נראות נפלא, מוקפדות, מטופחות ומנהלות שגרה לצד האמהות החוויתית. כשאני הייתי אם צעירה ולקחתי את בתי היונקת לכל מקום שרק בחרתי להיות בו הייתי מאלתרת... בכל יציאה משותפת מהבית נאלצתי להטלטל עם תיקים ושקיות שסרבלו והכבידו  על שגרת היום. דומה כי לא היה מי שיחשוב כבר אז על התשובה המושלמת שמציעה לנו לשלב את התיק הקטן של האם עם התיק המוצמד לעגלה לאורך מה שיתן מענה מושלם בכל היציאות הקצרות מהבית ודורשות הערכות מיטבית לטיפול בתינוק. 

















את הפתרון המושלם בעיצוב, בנוחות וביעילות מעניקה האירגונית השיקית של GITTA ארגונית בעלת עיצוב ייחודי המשמשת לתלייה על העגלה והופכת לתיק אופנתי על כתף האם. הארגונית יכולה להכיל את הפריטים לצרכי האם ולצידם מקום מיוחד לבקבוק, מתלה למפתחות, כיס ייעודי למכניר הנייד, ותא חיצוני לאחסון המגבונים ונוחות השימוש בהם. הארגונית נרכסת על ידי רוכסן ומצויידת בזוג תפסנים לעגלה. 

במידות 25X13.33 ס"מ
להשיג בבלעדיות בשילב











חגית נאמן גורני, מעצבת מוצר בוגרת בצלאל, והייתה לפורצת דרך בשוק תיקי התינוקות המעוצבים בישראל ובעולם. הקימה את חברת  gitta כבר בשנת 2000.  gitta מציעה מגוון רחב של צבעים ודגמים בעיצוב אופנתי כדי לאפשר להורים למצוא את התיק המתאים ביותר עבורם. הקו הנקי והמעודכן נשמר לאורך כל סוגי המוצרים.



לפני למעלה משלוש שנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה והחלה לייצר מוצרי טקסטיל מפנקים ואיכותיים לתינוקות. סטים למיטה ועריסה, סדינים, שמיכות ומגבות. גיטה נחשבת כמותג מוביל המקפיד על ייצר מוצרים חדשניים ומפנקים לתינוקות והורים בארץ ובעולם.
לפרטים נוספים הכנסו לדף הפייסבוק 









זה הזמן להיות סבתא...💙💗💚💛💜






itta Stroll   הארגונית המושלמת לעגלת התינוק וכתיק לאם. 
לכתבות קודמות בנושא: הכנסו לכאן וגם לכאן
ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה