יום חמישי, 12 בינואר 2017

אביבי מטבחים - פתרונות מתקדמים בעיצוב חדשני.







שלא כמו בימים שגולדה מאיר עמדה בראש הממשלה ומטבחה הצנוע היה גם ה"מטבחון" של עיניני המדינה, ואני מספיק "ותיקה לזכור את שנות כהונתה כאן, עברו המטבחים של היום מטאמורפוזה דרך עיניהם של המעצבים החדשים והפונקציות הנדרשות שהשתנו במקביל לתרבות הצריכה והחיים.
המטבח של היום הוא הלב הפועם של בתים רבים בישראל מה שמהווה מקום מפגש אליו מתקבצים בני הבית בשעות הערב או בסופי שבוע וחגים סביב שולחן גדוש טעמים ומטעמים.

















השבוע בקרתי באולם התצוגה של "מטבחי אביביבהרצליה ונחשפתי לקו העיצובי של הטרנדים האחרונים בעולם המטבחים בהם משתלבים פרקטיות, נוחות וייעילות. לדברי שלומי כהן מעצב המטבחים הראשי בחברה למדתי כי ההיצע באביבי מטבחים מאפשר לכל לקוח לעצב לדרישתו את אופי המטבח שיענה לצרכיו. 






























חמישה אולמות תצוגה מרהיבים לאביבי מטבחים: בהרצליה פיתוח, ראשון לציון, ברמת גן בכרמיאל ובבני
דרום (אשדוד) אליהם מוזמנים הלקוחות הפרטיים או לקוחות הפרוייקטים מחברות הבניה המובילות בארץ
(בינהן אפריקה ישראל, תדהר, דניה סיבוס, אזורים, מנרב, מצלוואי, שיכון ובינוי, גינדי...) בכדי להתרשם מיכולות העיצוב, הנוחות והיעילות שמוצעים. 











אתם מכירים את המשפט: "אין לי מה ללבוש"? אז על אותו "משקל" אני מתלוננת לרוב "שאין לי מספיק מקום בארונות המטבח". משום מה תמיד יחסר לי מקום ולא משנה כמה יעילה הייתי בסידור הכלים והמוצרים ביחידות השונות. תמיד ארצה עוד מקום לכלים, עזרים, סירים ומוצרי מזון יבשים. 

למטבחי אביבי קולקציה של מטבחים חכמים smart kitchen.מטבחים שקטים שתכנון נכון של המטבח מאפשר ניצול מיירבי של שטחי האחסון מה שעוזר להגדיל את נפח המטבח מבלי להגדיל את שטחו הפיזי. כשהתחדשתי לפני פחות מעשור במטבח החלומות שלי, לא הוצעה לי האופציה לניצול היחידה הנמוכה ביותר במטבח ה"צוקל".  מגרה שטוחה שמעניקה אקסטרה מקום למגבות, לכלים שאינם בשימוש היומי או איחסון המפות, התחתיות להגשה וכדומיהם ימצאו את מקומם במגרות אלו שיפנו עוד מקום במגרות העמוקות.
היומית.













מספר תובנות מהוות את בסיס הפיכתם של מטבחי אביבי לשקטים וחכמים :
חסכון: ניצול חכם של שטחי אחסון מבוזבזים
דינמיות: אפשרויות חכמות להגדלת שטחי העבודה והאכילה
חדשנות: שימוש בחומרים מתקדמים ומוצרים מתוחכמים
עיצוב נקי: הסתרה של כלי מטבח ומוצרי חשמל
התאמה: אפשרות לתכנון המטבח בגדלים שונים מבלי לפגוע בעיצוב הבסיסי. 

מטבחי אביבי גם בפייסבוק 
הכנסו להתנסות בחוויה העיצובית שלכם 








ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה