יום רביעי, 25 בינואר 2017

עוגת שוקולית בקרם חמאת בוטנים





אין לי מושג מה קרה לבני הבית שלי בתקופה האחרונה כי חמאת הבוטנים דחקה "לאט אבל בטוח" את ממרח השוקולד האגדי והותירה אותו בעדיפות שניה.

השבוע הגיע להתנסות JIF ממרח חמאת בוטנים העשוי מבוטנים אמיתיים וקלויים. ממרח במרקם חלק וקטיפתי ובמרקם קראנצי' של שברי בוטנים, מושלם עבור כריכים, אפייה ומתכונים או סתם לאכול בכפית!







למי שטרם טעם יש הזדמנות נפלאה לעשות זאת בימים אלו. חברת ההפצה והשיווק "דנשר", משיקה את ממרח חמאת הבוטנים של המותג JIF, המותג מספר 1 בארהב. ממרח חמאת בוטנים חלק וקטיפתי העשוי מבוטנים אמיתיים וקלויים וחשוב לציין שחמאת הבוטנים מכילה סיבים תזונתיים החשובים לתזונה היומית וכמו כן מכילה חלבונים.



   



 JIF נוסד בארה"ב בשנת 1958 בשנה שבה נולדתי ואני מברכת על הזכות למחווה שכזה לרגל בואי לעולם. מאז, ממש כמוני... (תשאלו את בעלי...)  הפך להיות הממרח האהוב ביותר כמעט בכל בית בארה"ב.
ל JIF מגוון רחב של סוגי חמאות בוטנים ועם התפתחות המותג לאורך השנים ולטובת עמידה בביקוש הפך המפעל לבעל יכולת ייצור חמאת בוטנים הגדולה בעולם. ממרחי חמאת הבוטנים של JIF מושלמים כמות שהם וגם למריחה לקינוחים, לאפייה ולבישול.




השבוע הכנתי שוב את עוגת השוקולית שכולם אוהבים. לטובת הטעם "הבוטני" הוספתי לתערובת העוגה כף גדושה חמאת בוטנים עם שברי בוטנים ולאחר שהתקררה מרחתי שכבה נדיבה של חמאת בוטנים חלקה. התוצאה קצרה הצלחה.

עוגת שוקולית

כוס קמח רגיל
כוס שוקולית
כוס סוכר
כוס שמן
גביע מעדן שוקולד מריר איכותי
שקית אבקת אפיה
4 ביצים
כף גדושה חמאת בוטנים JIF עם שברי בוטנים.

ההכנה
לערבל הכל יחד לתערובת אחידה.
לשמן תבנית ולאפות 180מעלות במשך 40-45 דקות

קרם
לאחר שהעוגה התקרר למרוח שכבה נדיבה של חמאת בוטנים JIF חלקה אפשר לפזר שברי בוטנים או שברי שקדים.






ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה