יום שני, 16 בינואר 2017

זה כל ה yoffi - הטעם של ישראל.












לפני למעלה מעשור כשנסעתי לבקר את חברתי הישראלית שזנחה אותנו לטובת החיים הקלים מעבר לאוקינוס, חפשתי מתוך אנספור אפשרויות שכולן הסתכמו בשוקולדים משום מה... של ניחוח ישראלי,  מזכרת שאוכל להביא עימי ושאולי גם תעורר בה את הרצון לארוז את הבעל והילדים ולחזור לישראל. אלא שזה לא קרה וגם זה לא קרה כבר הרבה שנים. ומאז היא כבר שכחה גם אותי... 







 



השבוע נחשפתי לשפע וליופי-תרתי משמע שחברת yoffi עושה לשמה הטוב של ישראל.
פחות משנתיים חלפו מאז עלתה משפחת מאיופיס לישראל, משפחה ציונית שעוד בתקופות הביקורים שלהם גילו חיבה יתרה לכל הטוב והשפע שהתוצרת הישראלית מציעה כאן. החיבור למטבח המקומי לאוכל ולתוצרת ההמקומית: דבש, תמרים, חליטות, טחינה וחרובים קרב אותם לשורשיהם ולכמיהה לממש את הערכים ואהבה שלשמם עלו ארצה באופן שיממשו את חומרי הגלם למתנה קולינארית איכותית מעוצבת ולשגר אותה לעולם כולו.  







 

 משפחת מאיופיס





מוצרי Yoffi מבוססים על מתכונים משפחתיים העוברים מדור לדור, על טעמים מסורתיים משובחים ועל חומרי גלם טבעיים, מזינים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי טעם וריח וכשרים (פרווה).

מקורם של כל חומרי הגלם האיכותיים מחקלאים, דבוראים ומפעלי בוטיק משפחתיים, המתמחים במוצרי בריאות איכותיים מן הטבע והכל תוצרת ישראל. 








מוצרי Yoffi נמכרים במארזים מהודרים ומעוצבים הסגורים הרמטית ומיועדים לשימוש חוזר. בתהליך אריזת המוצרים מועסקים עובדים בעלי מוגבלויות ששילובם מניב ערך ומשמעות למהות ולעשייה של החברה.



   ממרח תמרים הצלחה עולמית. 


 משפחת ה - yoffi תרתי משמע. 
 










חברת  Yoffi מציעה את מתנות הגורמה בנקודת מכירה רבות הפזורות ברחבי הארץ
ובאמצעות אתר האינטרנט דרכו ניתן לרכוש להעביר את המתנה למלון, לשדה התעופה או ישירות לבית הלקוח בישראל או בחו”ל.

בין המוצרים: דבש דבורים, סירופ תמרים, סילאן טבעי, ממרח חלבה, ממרח תמרים, טחינה בטעמים, חליטות וכדומה. של פריט נמכר בנפרד או במארזים שהלקוח ירכיב לבחירתו.  










בפעם הבאה שאתם חוצים את מתחם הדיוטי פרי, מחפשים שי מקורי לחג, מבקשים לשלוח שי מקורי ליקר לכם המתגורר מעבר לים או להתפנק בעצמכם במתנת גורמה עם ניחוח של ערכיות, איכות ולשליחות- תבחרו את yoffi .





 yoffi - is the flavor of israel  לעולם מגיע לחוש את הטעם הישראלי המשובח. 
בחברת yoffi עושים את השליחות בדרך מקורית תוך שמירה על טעם משובח, יופי ועיצוב האריזות באוירה משפחתית חמה. 
הצטרפו לדף הפייסבוק 









ריקי ברוך










2 תגובות: