יום שני, 30 בינואר 2017

חדש-על מדף מוצרי הצריכה לנשים






עולם הצריכה לנשים אינו קופא על שמריו ומוצריו משתפרים שוב ושוב לטובת איכות חיים בקצב הדינמי של היום יום האישי נשי. בימים אלו זוכים מגיני התחתון של קרפרי לגרסה משופרת ונראות חדשה
לחוויית שימוש נעימה ונוחה הרבה יותר  


 





לרגל השנה החדשה, מותג מגני התחתון המוביל  Carefree מבית ג'ונסון & ג'ונסון מציג את הדור הבא של קרפרי, מגנים המציעים חוויית שימוש נעימה ונוחה הרבה יותר בנראות חדשה.

מוצרי המותג זוכים לאריזה חדשה וגרסה משופרת שבאה לידי ביטוי במעטפת מעוצבת רכה לתחושת רכות מוגברת (נעימה יותר למגע הודות לטכנולוגיה חדשה), אחיזה משופרת למניעת תזוזות (הדבקות המגן לתחתון חזקה יותר), התאמה מירבית לתנועות גופך.

מחיר מומלץ לצרכן: קרפרי 24.8 ₪, קרפרי מגה פק 27.3 ₪

להשיג ברשתות השיווק והפארם












מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה משיק:
מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית מסדרת ®Visibly Clear לעור הנוטה לפצעונים

לפני השינה מומלץ לנקות היטב את עור הפנים על מנת לשמור על בריאותו ונראותו הרעננה. אך לעתים אנו עייפות מידי ואז חבילת מגבוני ניקוי פנים ליד המיטה יכולה לסגור לנו את פינת הניקוי...

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה משיק מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית ומסייע במניעת פגמים בעור והעלמת פצעונים. המגבונים הנם רכים במיוחד, מנקים לכלוך שאריות שומן ואיפור ומסייעים בהעלמת פצעונים מבלי לייבש את העור. ניחוח האשכולית הורודה ממריץ, מעורר את החושים ומעניק לעור תלחושת רעננות. העור  נשאר נקי באופו יסודי ורענן.


אופן השימוש: 
עבירי בעדינות על הפנים תוך הימנעות מאזור העיניים, עד להסרה מלאה של הלכלוך ושאריות השומן. להשליך לאשפה לאחר שימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 53.40 ₪. החבילה מכילה 25 מגבונים. להשיג ברשתות הפארם.



ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה