יום שישי, 27 בינואר 2017

עוגת מיץ קלמנטינות ומטבעות שוקולד





פרי ההדר בפרדסים כבר זכה למנה טובה של גשם לפני שנקטף וטעמו השתבח.  וגם אם זו סתם אמונה שגדלתי עליה אני ממשיכה להחזיק בה כל עוד זה עובד לי במציאות. השבת "בא לי" לאפות "עוגה צהובה" מצבע פרי ההדר ובחרתי להכין את עוגת המיץ המוכרת במיץ קלמנטינות  טרי. 

גייסתי את בעלי למשימת הסחיטה והבטחתי לו קרדיט השתתפות באפיה כשהילדים יגיעו לארוחת השבת. זכיתי להסכמה גורפת...











המרכיבים
2 וחצי כוסות קמח מנופה
1 שקית אינסטנט פודינג וניל 
שלושת רבעי כוס סוכר
1 שקית סוכר וניל
1 שקית אבקת אפיה
כוס וחצי מיץ קלמנטינות טרי
קליפה מתפוז אחד
חצי כוס שמן
3 ביצים גדולות

מטבעות שוקולד מריר









ההכנה
מערבבים בקערה נפרדת את כל החומרים היבשים
בקערת המקסר מקציפים את הביצים, השמן ומיץ התפוזים
מוסיפים בהדרגה את כל התערובת מקערת החומרים היבשים אל קערת המקסר תוך פעולת הערבוב.
מגרדים קליפה מתפוז טרי ומערבבים במרית. 

משמנים תבנית מאורכת או עגולה מס 24 בספרי שמן ומעבירים את התערובת
אני השתמשתי בתבנית עגולה קטנה ש"תלך" עם הבת הביתה ותבנית מאורכת אחת.

מפזרים מטבעות שוקולד ומטביעים אותם בעוגה. אני פזרתי גם מעל. 

בתנור שחומם מראש אופים בחום בינוני - נמוך 170-180 מעלות עד שקיסם שננעץ יוצא יבש
העוגה מדיפה ניחוח נפלא וטעמה מושלם. 











שבת שלום










ריקי ברוך 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה