יום שישי, 13 בינואר 2017

אקויה- פנינת הספא שבטבע








דומה כי מבלי שהטרדתי את עצמי יתר על המידה בסוגיה, קבלתי זה מכבר את התשובה לחידה מדוע הם
בעלי וחברו שבים ומרחיקים דרך עד למתחם אקויה וחמי יואב בשעה שעומדת לפניהם אופציה מקבילה במרחק של 10 דקות נסיעה מהבית לכל היותר.









השבוע חלקתי חוויה חדשה שלא הייתי בה מזמן. בבקר חורף שמשי ירדנו בעלי ואני דרומה למחוזות ילדותי שבחבל לכיש ליום שכולו רוגע, בריאות והטענת הגוף והנפש במתחם אקויה שבחמי יואב. כבתם של לוחמי פלמ"ח (כן, גם אמא לחמה! ) שלקחו חלק בשחרור מצודת יואב וכל אזור קיבוץ נגבה בחרתי לצרף אלינו גם את אבא, שהיום עבורו היה עונג צרוף של פיסת הסטוריה, מפגש עם אנשים מרתקים וטיפול מושלם לגוף ולנפש. אבא בגילו הצעיר (88) היה חברו של יפרח המנוח, אביהם של קבוצת שבט אחים בעלי המקום. 













במתחם אקויה כל אורח יכל לבחור ולהרגיש ביחד ולחוד. פינות חמד לישיבה אישית ואינטימית, גן מטופח ועשיר, סאונה יבשה, בריכות מים תרמו מינרליים במתחם חמי יואב, אירוח קולינרי, עמדות בר וטעימה מטיפולי ספא בטבע (בתשלום נפרד).הקונספט של אקויה משלב שלוה, פינוק, בריאות ושפע. 


 




הבקר שלנו התחיל בארוחת בקר בריאה המוגשת בבר הפתוח בין השעות 9:00-12:00 בפינות ישיבה בצבע לבן כשהירוק מסביב שולט ומשתלב באוירה קסומה. סביב מפלי מים חיים שתינו את הקפה של הבקר וסעדנו מיני מאפה היישר מהתנור לצד סלטי ירקות קלים, גבינות, זיתים וביצים. המנות המוגשות קטנות ומפנקות כוללות קוביות גאודה, ירקות בעיטור בולגרית, סלומון מעושן, ברוסקטה של גואקמולי, סלט פירות ומוזלי גרנולה משקאות קרים, חמים, חליטות תה טבעיות, יינות לבנים ואדומים ובירה מהחבית.






















 הזולא הלבנה














ניצה של ניצני יואב שבזכותה יש לי גם כובע חדש...  











לראשונה ניסיתי באקויה את ספא אקווריום הדגים, טרנד שהחל שהגיע אלינו בשנים האחרונות מטורקיה מה שמעניק פילינג טבעי ע"י דגיגונים. אהבתי ונהנתי מכל שניה. 









לקראת הצהרים נכונה לי חווית עיסוי מרגיעה ובהמלצה של מארחי הקדמתי את העיסוי השוודי בטיפול ייחודי של ifito סאונה חוויית ספא מרגיעה בדמות חבית העשויה מעץ ארז. הישיבה בחבית לאורך 10 דקות בטמפרטורה גבוהה מעניקה רוגע, פותחת את נקבוביות העור ומשחררת רעלים. האדים מצמחי המרפא שעטפו אותי בזמן הישיבה בחבית (הראש בחוץ! ) הותירו את גופי גמיש ומוכן למסג'. ותודה לפטרישה הנהדרת שהכניסה אותי לחבית ולא שכחה גם להוצאני בזמן.... 











תפריט טיפולים מגוון מאפשר לכל אורח להתאים לעצמו את פרק הזמן ואת סוג הטיפול שיאהב. טיפול שוודי, ארומתי, צדפות, אבנים חמות, רפלקסולוגיה ואף טיפול לנשים הרות. טיפולי המזרח הרחוק, טיפולי ספא עמוקים, טיפולי בוץ, פינילנג גוף וטיפולי פנים. 











בחצות היום נמרחתי עייפה מעומס הפינוק והתמסרתי שלו לומר התמכרתי לעיסוי שוודי מידיה האמונות של גיאה שפרקה אותי ולא התנגדה לחבר את כל חלקי מחדש כדי שאגיע מלאת אנרגיות מתחדשות למתחם הגרדן להתרווח על ארוחת הצהריים.  
בופה כשר עשיר וטעים מציע במתחם הגארדן פינות שף מתחלפות שחלקן אף מתבצעות באופן פרונטלי מול האורחים ומשתנות מדי יום. עמדה אסיאתית של דים סאם בטעמים שונים, מוקפץ סיני צמחוני/בשרי ועמדת סלטים טריים ומאודים על טהרת הבריאות, תוספות חמות בליווי תבלינים טבעיים לצד דגים טריים: אמנון ישראלי/סלמון נורבגי בתיבול צמחי תבלין עדינים.











בעמדת הבשר טעמנו אסדו מצויין ופרגיות, שוורמה בלי או עם פיתה וסלמון ברוטב  במנות המתחלפות מוצעים גם חזה עוף מגולגל ועטוף אגוזים ועשבי תיבול, קבב ומגוון נתחים שלמים הנצלים בעישון לעיני האורחים. (המנות משתנות מדי יום.) התוספות 
בעמדת המרקים הוגשו מרק עגבניות ומרק כתום שניהם היו מצויינים. והוצעו בליווי תוספות של שקדים או קרוטונים. 

אהבתי מאוד את עמדת הקינוחים הבריאה! לא הוגשו עוגות עמוסות קרמים וצבעי מאכל - גם כאן בחר השף לתת דגש על הקו הבריאותי של קינוח בהרכבה אישית: סלסלות של אגוזים, שקדים, חמוציות ופירות יבשים וטחינה גולמית לצד עוגות לחובבי המתוקים. חסרו לי פירות טריים! 
ארוחת הצהרים מלווה בשתייה קלה וחמה, יין לבן ואדום ובמגוון סוגי לחמים חמים איכותיים מקמח מלא. 
















החורף כבר כאן ולרגל החורף, מציע אקויה חבילת ספישל מפנקת הכוללת כניסה לספא באווירת טבע קסומה, מתחמי מנוחה מגוונים, טיפול ספא לבחירה ממגוון עיסויים מזמינים.

הבלוי לחבילת הספיישל כולל:
אירוח במתחם ספא באווירת טבע, בר שתיה חופשי ופינוקים, ארוחת בופה עשירה  וססגונית, ספא דגים לרגליים, פיטו סאונה-סאונות אישיות וכניסה למעיינות חמי יואב.
הבילוי באקויה בתיאם מראש- 08-6705608

מחירים:
חבילת ספיישל  באקויה ללא טיפול -280 ₪ ליום חול 300 ₪ לשבת.
חבילת הספיישל של אקויה בתוספת טיפולי ספא- החל מ- 420 ₪ לאדם.

כניסה למעיינות הספא של חמי יואב: בריכות ג'קוזי, בריכות מים תרמומינרלים טבעיים, עשירים בגופרית, סאונה יבשה ורטובה, מתקני ספורט לפעילות עצמית, זרמי מים של עיסוי מיימי ומתחמי מנוחה  –
 84 ₪ ביום חול/ 94 ₪ בשבת וחג




תודה מיוחדת לסוזי האחת והיחידה 
וכל מילה מיותרת 💙💗💚💜💛




יאמר לשבחם של כל נותני השרות ללא יוצא מהכלל, בכל מקום בו דרכה כף רגלי במתחם, ותאמינו לי שלא ישבתי שניה.... 😋 העניקו כל העת לי ולכל באי המקום שרות מקצועי, יחס אדיב בחיוך מסביר פנים. 
תודה מיוחדת מאבא. 










למי שטרם בקר כאן ומוטב שיגיע לאקויה ממש בקרוב, נכונה חוויה מרעננת במרחק של 50 דקות נסיעה מהמרכז. מתחם אקויה (פנינה בתרגום מיפנית) הוא מקום מפגש של תרבות אירוח המשלבת ספא איכותי המציע מבחר סוגי טיפולים בסביבה מוקפת טבע וירוק פורח. מגוון פינות ישיבה בינות לעצים והפרחים וזולא לבנה. אורחי אקויה מתכבדים בקונספט קולינרי חדשני של השף אהוד.














אקויה, תרבות בילוי חדשה (מתחם חמי יואב) 
טל: 08-6705607/8
דוא"ל: kabala@akoya.co.il
קבוצות ואירועים: 08-6705616/5
דוא"ל: orit@hamei-yoav.co.il

שעות פעילות : א' – ה' - 09:00-17:00 | שישי – 09:00-16:00 | שבת – 09:00-17:00
להוראות הגעה הכנסו לכאן
אקויה דף הפייסבוק










ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה