יום שני, 13 בפברואר 2017

השקת קולקציית הקיץ של גולברי בערב אופנתי חגיגי במיוחד.






מרגש, ססגוני ואופנתי כמו שרק תרצו לראות, היה אתמול ערב תצוגת האופנה החגיגי של אופנת גולברי בהשקת קולקציית הקיץ 2017. מי לא היה שם? ידוענים מכל תחומי העשייה, אושיות אופנה ומובילי דעת קהל שגדשו את האולם בגני התערוכה לערב אופנתי חגיגי במיוחד.





את הערב החגיגי פתח מקוקטייל נוצץ וצילומי סלפי מכל עבר.
לאחר מילות הפתיחה של לירון ויצמן עלתה למסלול מדהימה ברוב הודה אסתי גינזבורגהפרזנטורית של בית האופנה גולברי בשלש העונות האחרונות. 45 דוגמניות מובילות טופפו על המסלול לקול תשואות הקהל הנרגש. 


מדברי לירון ויצמן לקהל 1,500 האורחים: "אנו רגילים לפתוח את העונה במופע מרהיב באמפיתאטרון בקיסריה עם התצוגה המסורתית של גולברי בשילוב הופעת אורח, אך לראשונה גולברי פותחת את הקיץ  באירוע חגיגי גם בתל-אביב עם  תצוגת ראווה  והופעה מלאה של להקת טיפקס".







קרדיט תמונות-יח"צ


הגיעו להתעדכן בטרנדים לקיץ הקרוב: עדי קייזמן בעלה של אסתי גינזבורג שהתיישב בשורה הראשונה גאה מהסיבות הנכונות. עדי הימלבלוי במראה תכלת בהשראת גברת טראמפ,  נטלי דדון שהתלבשה קיצי במד למרות שבחוץ ירד גשם, לירן כוהנר,  אנה אהרונוב, יוליה פלוטקין שדגמנה הריון אופנתי וסיפרה שהיא בחודש חמישי והפעם הם מצפים לבת, (לא ראיתי שיש לה בטן...)  טהוניה שסיפרה שטיטי נאלצה להישאר בבית עם חום גבוהה, שביט ויזל, עמית מכטינגר שחשפה את המראה השקוף, 

כוכבי פולמון: אליסיה וייסבורד ותומר קאפון, כוכבי תאג"ד אינה בקלמן ובן זוגה אור אדרי, מור סילבר,  כוכבת הילדים קים אור אזולאי,  קארין עליה מלכת היופי שעומדת להיפרד מהכתר בקרוב, ליתנאי ושני זיגרון שכבשו את עולם האופנה הבינלאומי, לי לוי, ג'קי אזולאי שגם הציגה בטן חודש שמיני, בתיה שיף, גילת אנקורי, מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו החברה הכי טובה של אסתי, עירית ענבי, חני נחמיאס, רוית אסף ועוד.




 



מיד עם סיום התצוגה, עלתה לבמה להקת טיפקס האגדית שהיתה חיבור מושלם לערב מרגש. קובי אוז ולהקתו מקצוענים כמו שלא היו מזמן בעולם המוזיקה הישראלי, העניקו מופע שזור בשירים המקוריים הגדולים של הלהקה. 








ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה