יום שני, 27 בפברואר 2017

חגיגת אביב בקולקצייה החדשה של רשת נעמן








זה ממש לא משנה כמה כלים יש לי בארונות המטבח, במזווה ובארונות ה"נדוניה" שאני קונה ושומרת לילדי שבגרו, תמיד ארצה עוד. אם תשאלו אותי ולא רק... עוד לא פוענחה האהבה הזו לכלים. אהבה של נשים ולא רק! שרואות וקונות מתוך התלהבות ולא רק מצורך. 






השבוע כאשר הגעתי לתערוכת האביב של נעמן הרגשתי כמו עליסה בארץ הפלאות כי כל מה שראיתי היה פשוט נפלא. שולחנות ערוכים במבחר עצום של כלי הגשה, כלי בישול מיוחדים ואביזרי אירוח קדמו את עיני שלא ידעו שובע.



קולקציית אביב בהיצע עשיר ומגוון של כלי הגשה מהודרים בדוגמאות קלאסיות מהסדרה הלבנה, כלים במראה שיש יוקרתי וכלים בטקסטורה מרהיבה של מראה עץ.
תוכלו למצא לעצמכם פריטים ייחודים לאירוח מוקפד או למתנות:
כלי הגשה קלאסיים ואלגנטיים לצד כלים במגוון הדפסים מודרניים וצבעוניים. וגם - פטנטים וגאדג'טים חדשניים מסדרת הכלים ואביזרי המטבח המתקפלים מסדרת מקופלים+ שמפנה מקום במגרות ועושה סדר במטבח.













חברת נעמן, החברה המובילה את עולם הבישול והאירוח, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משיקה קולקציית אביב-קיץ 2017 החדשה הכוללת שלל כלי הגשה, סכו"ם, אביזרי מטבח, כלי בישול וטיגון וגאדג'טיםם שיעשו את החיים קלים הרבה יותר.

לרגל החג מציעה נעמן שלל מבצעים אטרקטיביים במיוחד:
1+1 על כלי הגשה ומערכות אוכל (*הזול מביניהם)

עד 50% הנחה על מגוון סירים ומחבתות ועוד












דודי כהן מנהל חטיבת נעמן מציין: " 'נעמן' המספקת לקהל בישראל את מיטב המוצרים וכלי המטבח מזה שנים מקפידה תמיד לרענן ולחדש . וזה ניכר היטב בקולקציית אביב-קיץ 2017 המרהיבה. כמי שמחויבים לסטנדרטים של איכות, רתמנו לקולקציה החדשה גם טכנולוגיה וחדשנות בינלאומית, שתחדש במטבח הישראלי עם מגוון מותגים חדשים, נוחים ומקצועיים. המובילות , העדכניות והחדשנות שלנו מבטיחה לקהל לקוחותינו חווית קניה איכותית ומרגשת."















מי שמעדיף קרמיקה פורצלן יוכל להתחדש בסדרות Marble ו-Wood – כלי הגשה ואירוח עשויים קרמיקה  ופורצלן איכותיים וקלי משקל במראה שיש ועץ בהתאם.

ריקי שליוותה את סיורנו במקום חשפה את הפתרון המושלם להעדר מקום במטבח. כלים בעלי נפח שגוזלים מקום חשוב יכולים מהיום להכנס למקומם מקופלים! באביב הקרוב תוכלו להתחדש  עם היצע מגוון של כלי מטבח ואביזרים שונים עשוי סיליקון המתקפלים מצטמצמים לכדי 1/3 מגודלם ותופסים פחות מקום. 
מהיום תוכלו לבחור מהקטגוריה החלוצית של קערות לסלט ומסננות, קופסאות אחסון של מזון בגדלים שונים, מייבשי כלים, פומפיות מתקפלות ואפילו גיגיות לכביסה.











בנוסף ניתן למצוא בקולקציה החדשה דגמים צבעוניים ופרחוניים כיאה לאווירת הפריחה וההתחדשות האביבית, וסדרות עם הדפסים מקוריים בעלי נוכחות. כמובן שלא פסחו ברשת נעמן גם על הצבע הלבן הקלאסי שכה מאפיין את החגים – בתוספת טוויסט מקסים הבא לידי ביטוי בקווים הרכים והנקיים של עיצוב כלי ההגשה והאירוח ובעיטורים אלגנטיים.


רשת נעמן מונה 70 חנויות ברחבי הארץ והינה המובילה בענף בייבוא ושיווק כלי מטבח מקצועיים המותאמים למגוון קהלים במחירים השווים לכל כיס, החל ממערכות  כלי אוכל, סכינים, כלים קולינריים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי.



זה הזמן להתחדש, לחדש, לרכוש מתנות לקראת חג הפסח ולהינות ממבצעי הרשת.
חג שמח 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה