יום רביעי, 1 בפברואר 2017

ספא קוסמטיק אל אלוואי וטיפול פנים בתכשירי ג'רנטיק - השילוב המנצח




אני מאמינה באנרגיה של מקום ובטח שבאנרגיה של אנשים. 
שפת הגוף והחיוך על פניה של סופי שקדמה את פני כשהגעתי השבוע לספא קוסמטיק - elle&lui העניקו לי את התחושה שבחרתי נכון. 






על רציף המרינה בהרצליה מול מעגן היכטות והים השקט ממוקם ספא קוסמטיק - elle&lui המציע ללקוחותיו אי של רוגע, ומבחר רחב של טיפולים מקצועיים ומפנקים כמזון לגוף ולנשמה, לגבר ולאישה. 

הגעתי למקום במטרה לחוות טיפול פנים בתכשירי חברת  ג'רנטיק.












ג'רנטיק הינה חברה צרפתית בינלאומית העוסקת במחקר ופיתוח תכשירי קוסמטיקה וויטמינים בתחום רחב עבור כבר למעלה מ 40 שנה. לעומת הקוסמטיקה הקונבנציונאלית המטפלת בסימפטום מטפלת ג'רנטיק בגורמים לו. לג'רנטיק סדרה רחבה של חומרים ושיטות טיפול מיוחדות לפנים, לידיים, לחזה ולגוף, המבוצעות ע"י קוסמטיקאיות בלבד.

כל התכשירים פותחו על בסיס תורת הסלולותרפיה תורת התא. שיטה המאפשרת להזין את העור מבפנים ולהשיג תוצאות לאורך זמן. השיטה מבוססת על השלמת אלמנטים חיוניים כגון חומצות אמינו, וויטמינים, מינראליים ויסודות קורט שיותר ויותר קשה למצוא בתזונה המודרנית והמתועשת.

הוויטמינים הנכללים במוצרי ג'רנטיק הם במינונים פיזיולוגיים והומאופטיים המתאימים לכל מטופל המטרה ליצור עבור כל אישה את טיפול העור המתאים לה. כל האלמנטים המרכיבים את המוצרים של ג'רנטיק נלקחים מעולם הים והצומח, (וללא ניסויים בבעלי חיים). בדרך זו, כל מוצר מספק הזנה של מרכיבים חיוניים המאזנת את המחסור בגוף.






את חווית הטיפול שקבלתי מידיה של טטיאנה אנסה להמחיש במילים על אף שהתמונות בזמן שהמסכה על פני מעוררות אתכם למחשבה קצת שונה. 

חומרים פעילים כמו שהתנסתי בטיפול הפנים בג'רנטיק, הם הדרך היותר נכונה להעניק לעור הפנים את הבוהק והזוהר שאנו מאבדות בשגרת החיים ממכלול מורכב של גורמים. השמש, התזונה, השנים, זיהום האויר והמזון מכתיבים את התוצאה שבגללה הגעתי לטיפול בתכשירי ג'רנטיק ושהוציא אותי בפנים זוהרות, לבנות ונקיות בתחושה הפנימית, במראה וברגש.

ברגש תשאלו? 
נשים לעולם ועד יהיו מושפעות רגשית מהמראה שלהן.
זוכרות את החצ'קון שמנע מכן ללכת למסיבת שישי בגיל העשרה? החצ'קון שרק אתן הצלחתן לראות?
ההרגשה הזו שכל העולם ובטח החתיך של הכיתה יראו את זה...😥




  

 



כשיצאתי מהטיפול הרגשתי שפני זכו להתחדשות, לרעננות ואני שואפת לשמר את המראה ככל שאצליח עד לטיפול הבא.







מוצרי החברה הם תוצאה של מחקר נרחב בתחומי הביולוגיה התאית והביו טכנולוגיה, העושה שימוש בחומרים הפעילים, הטהורים והחזקים ביותר, הנשלחים באופן ממוקד כדי לעזור לעור לשקם את עצמו מבפנים. 





סופי גוזלן





רוזט ויצמן, מייסדת ומנהלת ג'רנטיק ישראל מגדירה מוצר טיפוח ככזה ה'עושה אהבה עם העור שלך ולא מלחמה", "אנלוגיה vמסבירה את אחת מתפיסות היסוד של החברה, המבוססת על תראפיה וטיפול תאי, כשיטה רבת עצמה שנועדה להשיג תוצאות משמעותיות על ידי העצמת יכולות הריפוי הטבעי של תאי העור, ומבלי להשתמש בגישות תוקפניות והרסניות. 








  




















תה צמחים לקבלת פנים.

 
 ומים גם אחרי הטיפול.... 
ויש גם סרטון



Elle&Lui  ('לו ולה' בצרפתית) הוא מכון ספא קוסמטיקה בניהולה של סופי גוזלן, המעניק תחת קורת גג אחת את כל הטיפולים לגבר ולאישה, ומספק מענה לגוף ולנפש, מכף ועד הראש, בדגש על שיטות הטיפול של ג'רנטיק ומוצריה. המכון ממוקם במרינה הקסומה והרומנטית של הרצליה (ליד סירות הדייגים...), ומציע מגוון רחב של טיפולי ספא, עיסויים, מניקור, פדיקור, טיפולי פנים וגוף בסטנדרטיים המקצועיים הגבוהים ביותר, ובאווירה אינטימית, נעימה ומפנקת (כולל פירות יבשים, כוס יין, וקרם חמאת שיאה במתנה). חוויה מרגיעה ומנותקת (את הנייד משאירים בכניסה...), שמרגישה כמו מסע חלומי אל ארץ אחרת...  

הכנסו לאתר הצטרפו לדף הפייסבוק
הכתובת: יורדי הים 1, הרצליה    טלפון: 09-958-1010  054-5993789












ריקי ברוך 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה